Forumsvar skapade

Sida 201 av 299
  • ola_p

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 12:12 som svar på: Sydost, Göteborg tis-ons!?

Morgon/förmiddag tror jag…

• ola_p

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 12:10 som svar på: Fuck gravity…

D blir fint det, jag har fcp 4 liggandes också om det är av intresse, tyvärr saknas lite live font prylar, men det får man väl ta…

• ola_p

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 10:10 som svar på: Fuck gravity…

Fan va gytt… Jo jag råkade snubbla över PS 7.0.1…Vi kan fixa nått i eftermiddag. Drar hem om en stund, så kan jag sätta upp en ftp eller nått om du vill ha.
    Vilken imac blev det? G5an? Isf så e jag duktigt avis…-

• ola_p

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 09:31 som svar på: Fuck gravity…

Pillat lite med vågen….

• ola_p

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 09:24 som svar på: Fuck gravity…

Bara tröskelvärde, ska fixa lite med vågen tänkte jag, och proportionerna… större surfare, högre upp smalare bild… typ..

• ola_p

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 09:07 som svar på: Sydost, Göteborg tis-ons!?

Bolleskären… Där sa du ngt… Hur tar man sig dit och vad kan man räkna med vad gäller förhållanden?

Ang. olofsbo, så är det babord och det ligger nästan nere vid falkenberg…

• ola_p

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 08:38 som svar på: Sydost, Göteborg tis-ons!?

Vi drar nog till olofsbo och langar feta framåtar!! wink.gif

• ola_p

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 06:16 som svar på: FILMTAJM!!!!!!!!!

Den kommer garanterat funka med quicktime, hur det är med mp4 i VLC har jag inte koll på….

http://www.apple.com/se/quicktime/download/

• ola_p

Medlem
    10 oktober, 2004 vid 18:30 som svar på: FILMTAJM!!!!!!!!!

Jag kan ta en kik på möjligheten att feta upp det i ett större format nästa gång jag gör nått… Finns MÅNGA presets i compressor så nått bör jag kunna hitta som passsar.. Fick dock en m2v fil sist jag försökte nått annat… tongue.gif
    Ett annat mål är att klippa lite bättre på musiken… men Jag tycker det är svårt, nån som har ett bra tips på hur man får till det så… blush.gif

• ola_p

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 21:00 som svar på: vindsurfing gymnasium ???

finns väl en i varberg….
    Vet inte om de har riksintag dock…

• ola_p

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 15:55 som svar på: ”Vattenhus” till kameran

Alltså, EWA marine husen är ju jävligt billiga, jämför med det ”riktiga” huset jag länkade till. Regnskydd är, just regnskydd och kommer inte hålla för rikligare mängder vatten. jag föreslår isf en egen konstruktion, Lite plexiglas, några bultar, en genomföring för en lanc fjärrris så du kan pausa medans du står i vattnet, en vidvinkel lins… tja, du fattar nog, har själv funderat på att bygga nån variant av vattenhus till kameran…
    Hittade för övrigt denna prylen… http://www.scandinavianphoto.se/?555044 sätter man en sån på vår lilla canon kamera så har man brännvidd på ca 123mm alltså närmre 44x zoom, nackdelen är att man behöver ett snuskigt bra stativ för att kunna hantera det, men man kommer ju jävligt nära… Det är ju dessutom inte så dyrt heller, nån som testat?

• ola_p

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 15:27 som svar på: ”Vattenhus” till kameran

Det här är vad du behöver… http://www.scandinavianphoto.se/?51815 grin.gif
    Nä, men allvarligt så är ju ewa marinskydden klart prisvärda, alternativt verkar det som en del byggt med elfa komponenter (hade varit intressant att se ritning och bilder på färdigt resultat.). Om du ändå ska göra nått som ger hyffsat skydd (kan ju vara skönt att veta att det inte är hela världen om man skulle råka tappa kameran) så man kan ut och simma lite bland vågorna, vilket ju är riktigt coolt…

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 16:04 som svar på: Vad kan man göra med gamla segel?

Det borde gå att få till en ganska het jacka, eller varför inte ett par boardshorts? Eller ett förtält till bussen…

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 10:30 som svar på: Lite äppel ladd…

Hade ftpn bara fungerat så…
    Filmen e iaf klar å väntar på att komma upp…

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 10:08 som svar på: Lite äppel ladd…

Tja, nått får man väl göra…

Sida 201 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA