ola_p
Forumsvar skapade
-
om det är vsv så är sunningen helt ok. på sv blir det dock byigt, möjligt att rödön/lindesnäs är bättre isf. Är det syd/ssv så är det stenungsund som gäller, s-sso kan man segla utanför uddevalla, kommer inte ihåg vad det heter, men det ligger iaf med i ytspännings spotguide…
-
Jodå, om foten känns ok… ska till farbror doktorn och tejpa den idag så får vi se hur det går…
-
Sen kan man ju segla läjet om tävlingen är i apel… Vilket är ett väl så bra alternativ… Kolla tävlingen en stund på morgonen och dra sedan å segla i den andra viken…

-
den syns inte förrän konfmaster flyttat den…
-
Gött, kommer någon gång på kvällen. Ska till skolsyster och tejpa ihop foten och så ska jag närvara nån lektion också.. Dyker senast vid 17, förhoppningsvis nån timme tidigare…

-
Det var grymt tills MC dök upp…
2-2.5 meter med bra vinkel och grymt tryck… Blev spolad på samma våg hela vägen utifrån och in bakom ön….
Det var ruggigt bra, till det vred lite väl mkt och ökade på kvällen. -
Haha… Gårdagen var riktigt grymt i åsa, sen verkar det kunna vara lejet imorgon och på lördag!!!
-
Jag kör ALDRIG digitalzoom, oftast brukar det vara bättra att fixa det i finalcut när man klipper isf…
-
Hemma måste jag logga in var tionde minut, i skolan funkar det perfekt…
-
Stenudden var riktigt grymme bra några timmar på eftermiddagen, 2.5 meters set rullade in…

Fick en riktigt rejäl spolning hela vägen utifrån på en riktigt stor än och kom inte upp igen förän jag var innanför ön. nästan så man började fundera över att släppa grejerna för att hämta lite luft, landade två ggr på stenarna efter att ha feltajmat dem första branta sektionen närmast stenarna en aning. men det var det värt! fick några riktigt grymma vågor. Men nu måste jag vila upp min fot, tror jag fått nån inflammationvid senan till stortån så jag fick försöka böja tårna neråt istället, klart ovant. som sagt, du skulle varit där…
-
Det ljusgrå var grymt bra, vill ha det tillbaka!!
Annars verkar förändringarna kalas.. -
Kommer faktiskt inte ihåg… Det var länge sen jag såg den första gången. Den är iaf rågrym hur som helst…
-
Snälla, kan du inte göra en mpg variant? Mediaplayer e så sunkigt på mac…
-
min personliga teori är att 6.0 5.3 4.5 4.0 är en bra sverigelinje… Så kan man ju om man vill lägga till 7.0 och 3.5 om man vill täcka upp ännu mer…