ola_p
Forumsvar skapade
-
Tack!
Självklart är det bara åt ena hållet, andra hålet är omöjligt…
Fast satte sen när kameran försvann en hel bunt (10-12 st) och laddade tillochmed på spock på slutet, fast det gick kanske inte lika strålande…
Fixat finalcut så kommande filmer ska förhoppningsvis hålla lite bättre kvalite i klippningen… -
http://unlimitedftp.com/myftp/signupwebsite.jsp
Funkar fint, kör med den när jag sitter i skolan etc. med brandväggar, och utan rättigheter för att installera..
-
Freestylewave cirkus 85 liter!!!

Skulle tippa på att det skulle funka perfekt… Då funkar den förmodligen bra 4.5-6.0… -
Ok då, du hade visst rätt om att dvd e mpeg2…
-
Tja, vulcan är ju ett bra alternativ…
Blåser det lite mindre kan man satsa på pushtack… Eller ducktack (råcoolt, men jag tycker det känns klart omöjligt, men det kommer väl snart bara man tränar…) -
Compstylen är iaf en grymt extrem freestyle…

Jag gillar min skarpt, men sen så är den ju inte särkilt skojig att segla framåt…
Utan man laddar förslagsvis på nått trick var hundrade meter… Eller köper en annan bräda… De gånger man seglar rakt längre sträckor (dvs. höjdar) så står man sällan ordentligt i stropparna, utan snarast med tårna i framstroppen och bakfoten framför bakstroppen och längre ut på kanten…
Dvs. skall du verkligen segla freestyle och ladda hela tiden så köp en compstyle, ska du bara testa nått enstaka trick då och då så satsa på en annan bräda… -
Svar till:
Jag skulle föreslå mpeg2(dvs DVD), eller SVCD.
[/ QUOTE ]
mpeg = vcd
mpeg2 = svcd
DVD är nått annat, men kommer inte ihåg just nu… -
Beviset!
(Det är ju helt uppenbart att det är hon som är surfare och att dom andra bara är sk. riggslavar) -
det är iofs ett jävligt hett alternativ…
prokids acid 48 – quattro custom 63liter – evo 74a…Det här blir dyrt… =) det som är bra med att planera inköp är ju att man kan gå i månader (/år) och planera och sen när man bestämt sig impulsköpa ngt annat.
-
Nu slog du allt huvudet på spiken…
Fast undrar nog om jag inte ska ha en 74 isf… min lilla är ju 63… å den fungerar ju faktiskt ganska hyggligt även med 5.3/4.7 om det inte är för dåliga vågor… Jag tror på 74an till mig och 70an till kongo, eller den kommande 62an kanske?
-
Precis som jag med andra ord, fast tvärtom… Jag har den lilla men inte den stora… får fan ta å skaffa mig en evo eller nått…