Forumsvar skapade

Sida 214 av 299
  • ola_p

Medlem
    7 juli, 2004 vid 18:10 som svar på: Tisdagen i apel…

Hoppsan…

• ola_p

Medlem
    7 juli, 2004 vid 18:08 som svar på: Tisdagen i apel…

Sketna vågor

• ola_p

Medlem
    4 juli, 2004 vid 19:01 som svar på: Filtajm…

Tack!
    Självklart är det bara åt ena hållet, andra hålet är omöjligt…
    Fast satte sen när kameran försvann en hel bunt (10-12 st) och laddade tillochmed på spock på slutet, fast det gick kanske inte lika strålande…
    Fixat finalcut så kommande filmer ska förhoppningsvis hålla lite bättre kvalite i klippningen…

• ola_p

Medlem
    4 juli, 2004 vid 08:57 som svar på: FTP program för att visa surfbilder?

http://unlimitedftp.com/myftp/signupwebsite.jsp

Funkar fint, kör med den när jag sitter i skolan etc. med brandväggar, och utan rättigheter för att installera..

• ola_p

Medlem
    3 juli, 2004 vid 09:43 som svar på: Bräda när det brallar i

Freestylewave cirkus 85 liter!!! wink.gif
    Skulle tippa på att det skulle funka perfekt… Då funkar den förmodligen bra 4.5-6.0…

• ola_p

Medlem
    30 juni, 2004 vid 08:40 som svar på: Nån som är grym på kompremering?

Ok då, du hade visst rätt om att dvd e mpeg2…

• ola_p

Medlem
    30 juni, 2004 vid 08:32 som svar på: Ge mig ett tips

Tja, vulcan är ju ett bra alternativ…
    Blåser det lite mindre kan man satsa på pushtack… Eller ducktack (råcoolt, men jag tycker det känns klart omöjligt, men det kommer väl snart bara man tränar…)

• ola_p

Medlem
    30 juni, 2004 vid 08:29 som svar på: det stora valet

Compstylen är iaf en grymt extrem freestyle… cool.gif
    Jag gillar min skarpt, men sen så är den ju inte särkilt skojig att segla framåt… blush.gif Utan man laddar förslagsvis på nått trick var hundrade meter… Eller köper en annan bräda… De gånger man seglar rakt längre sträckor (dvs. höjdar) så står man sällan ordentligt i stropparna, utan snarast med tårna i framstroppen och bakfoten framför bakstroppen och längre ut på kanten…
    Dvs. skall du verkligen segla freestyle och ladda hela tiden så köp en compstyle, ska du bara testa nått enstaka trick då och då så satsa på en annan bräda…

• ola_p

Medlem
    29 juni, 2004 vid 19:14 som svar på: Nån som är grym på kompremering?

Svar till:

Jag skulle föreslå mpeg2(dvs DVD), eller SVCD.

[/ QUOTE ]
    mpeg = vcd
    mpeg2 = svcd
    DVD är nått annat, men kommer inte ihåg just nu…

• ola_p

Medlem
    29 juni, 2004 vid 16:54 som svar på: Nya Naish Vågbrädor

Beviset!
    (Det är ju helt uppenbart att det är hon som är surfare och att dom andra bara är sk. riggslavar)

• ola_p

Medlem
    29 juni, 2004 vid 15:19 som svar på: Nya Naish Vågbrädor

det är iofs ett jävligt hett alternativ…
    prokids acid 48 – quattro custom 63liter – evo 74a…

Det här blir dyrt… =) det som är bra med att planera inköp är ju att man kan gå i månader (/år) och planera och sen när man bestämt sig impulsköpa ngt annat.

• ola_p

Medlem
    29 juni, 2004 vid 14:59 som svar på: Nya Naish Vågbrädor

Nu slog du allt huvudet på spiken…
    Fast undrar nog om jag inte ska ha en 74 isf… min lilla är ju 63… å den fungerar ju faktiskt ganska hyggligt även med 5.3/4.7 om det inte är för dåliga vågor… Jag tror på 74an till mig och 70an till kongo, eller den kommande 62an kanske? smile.gif

• ola_p

Medlem
    29 juni, 2004 vid 14:43 som svar på: Nya Naish Vågbrädor

Du skulle alltså haft en evo… wink.gif

• ola_p

Medlem
    29 juni, 2004 vid 13:40 som svar på: Nya Naish Vågbrädor

Precis som jag med andra ord, fast tvärtom… Jag har den lilla men inte den stora… får fan ta å skaffa mig en evo eller nått…

• ola_p

Medlem
    28 juni, 2004 vid 17:53 som svar på: träningstips

klättra är inte så dumt

Sida 214 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA