Forumsvar skapade

Sida 216 av 299
  • ola_p

Medlem
    19 juni, 2004 vid 17:38 som svar på: viper wave/viper 75

North bommarna funkar exemplariskt med northmasterna, värre är det med lite äldre chinook exempelvis… Alla vipermasterna har mig veterligen samma diameter vid bommen, min stingmast är dock tjockare…

• ola_p

Medlem
    19 juni, 2004 vid 09:32 som svar på: Film!!

Filerna i incoming är dolda, men ibland kan det gå att fuska sig runt det…
    ftp://ftp.steffo.nu/incoming/wickedd.wmw bör fungera…

• ola_p

Medlem
    19 juni, 2004 vid 09:00 som svar på: Abbekås ALOHA Classic genomförs i helgen (19-20)!

Förmodligen eftersom jag stannade hemma… FAN!

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 16:54 som svar på: rdm till north sails

RDM inget snack om saken…
    Vilken som håller bäst av rdm masterna vet jag inte mkt om, men skulle sätta mina slantar på the skinny…

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:39 som svar på: Freestylebrädor 2004 – ge era utlåtanden!

Starboards kanter ser ju spännande ut, och jag tror egentligen det är mera rätt än compstylens ducktail, ducktailen är ju nästan aldrig i vattnet ju! Ok, kanske att den kan rädda en om man går genom en våg när det är choppigt, men egentligen så spelar det nog inte så stor roll så länge man har vikten rätt och bra fart. Tror att ytan är viktigare för att klara upp exempelvis vulcans. Man kanske inte kan säga något utan att ha testat exakt samma shape med och utan men…
    Freesexens kanter tror jag mer på. (men varför inte hela vägen fram?) Borde hjälpa när man slajdar sidledes i spock, flaka etc. Eller en kombination av de båda… Hmm, frestylebrädorna kommer snart se ut som platta badkar…

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 12:19 som svar på: Nikkes clewfirst volcano

Iofs… crazy.gif

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 12:12 som svar på: Nikkes clewfirst volcano

Å blanda inte med alkohol… grin.gif

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 11:40 som svar på: rdm till north sails

Då kan man köpa en silver rdm… e det inte nautix som kör med det? (och amex?)

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 11:06 som svar på: rdm till north sails

Svar till:

Är det hållbarhet? Smalt grepp?

[/ QUOTE ]
    Det är mycket coolare att köra rdm… de vet ju alla!!! wink.gif

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 10:29 som svar på: Låsbart Thule takräck (lastbågar) -KOM Å KÖÖÖP!

Tveksam, det är ju inte droplist på t4an… Det blev lite sent å så sist men söndag kanske det blir en sväng neråt så kanske kan kolla då…
    Ringer när jag vet vart vi är påväg…

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 10:24 som svar på: Snart kommer masterna hålla längre

Svar till:

Haha. Jag måste tydligen bli mera aggro i mitt surfande för jag har ”bara” en bräda och en fena på samvetet i år…

[/ QUOTE ]
    Samma här… tongue.gif Fast fenan mår ganska ok, g10 tål en del, men den behöver filas till lite, de vart lite väl mkt spinouttendenser sist…
    Lejet på söndag kan väl vara ett utmärkt tillfälle att ta av en mast eller bom? grin.gif

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 09:04 som svar på: Abbekås ALOHA Classic genomförs i helgen (19-20)!

Fast nu ska det ju iten blåsa ett piss!?!?!! Ser ju urkasst ut på alla prognoser ju… Däremot kanske läjet kan bli bra på söndag… stannar nog hemma istället…

• ola_p

Medlem
    17 juni, 2004 vid 19:10 som svar på: Styrketräning

KLÄTTRA!!! Skojigt är det iaf, och grym underarmsträning…
    Dock bör man köra antagonister också, eftersom klättringen tar ungefär samma som surftet… (Fast det är jag lite dålig på men…)

• ola_p

Medlem
    17 juni, 2004 vid 16:52 som svar på: Ingen som hade kamera i Björlanda igår??

nej, det är bara en vanlig kompaktkamera, men när du säger det så går det säkert att fixa nått arrangeman så man kan köra den på huvudet… borde gå…
    tongue.gif

• ola_p

Medlem
    17 juni, 2004 vid 16:49 som svar på: Abbekås ALOHA Classic genomförs i helgen (19-20)!

Jo, jag vet att det finns fler, och litar aldrig på bara en prognos (skulle vara dmis kartor då men…). Det ser ju onekligen bra ut, kanske skulle klämma iväg anmälan i kväll…

Var bor man billigt och bra? typ campingstuga eller vandrarhem…

Sida 216 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA