Forumsvar skapade

Sida 218 av 299
  • ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 20:28 som svar på: hehe..Lite kolla mina fina shots från camen!

ja, faktiskt… var klart surt, haltade in efter en kraschad bottensväng, hade seglat ordentligt innan också så det kändes inte värt att belasta knät mer… Kunde kanske gjort det igentligen med tanke på att jag hade återhämtat mig dagen efter… synd, för såna dagar är inte ofta man får…

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 20:19 som svar på: hehe..Lite kolla mina fina shots från camen!

Svar till:

Kommer en liten kort film sen oxå..Från Apel den 19Maj cool.gif

[/ QUOTE ]
    Can’t wait… Synd att jag hade slagit knät när det blev filma… crazy.gif

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 18:06 som svar på: Vind på västkusten (Onsdag)

Det där ser ju ganska lovande ut… hoppas det blir lite gött tryck så man kan ladda lite… laugh.gif
    Får se hur länge jag behövs i skolan imorgon, tror inte det är särskilt länge…

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 15:19 som svar på: Freestyletested i Boards majnummer

Att jag inte tänkte på det, jaja, det är väl bara att hosta upp…

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 14:45 som svar på: Freestyletested i Boards majnummer

Låter fint det. Torsdag kan bli nått kanske, det är student då för min kommun så det talar ju för vind…=)
    Btw har du några bra tips på flakan? Jag har svårt att trycka ner nosen så det blir bara sidledskana, även om det blir lite bättre för varje försök.

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 14:22 som svar på: Freestyletested i Boards majnummer

Det var den jag funderade på…får nog bli en sån så småningom… Eller liknande, orginalfenan är bra, men lite liten till 6,3. kanske skulle investera i 19 & 23.
    Du ska köra prolimit eller? isf e jag sugen på att höra hur dom funkar…

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 14:10 som svar på: Freestyletested i Boards majnummer

Staffan, du körde ju den lilla förra året, vad hade du som största fena? Jag har orginalet på 21, men skulle gärna haft nått liknande på 23 till dagarna det är halvtaskigt med 6.3… vad körde du, och vad var slutsatsen på fenstorlek?

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 14:04 som svar på: Freestyletested i Boards majnummer

Håller med, värst brukar boards vara… Vi gillar inte den här brädan för den är inte bra till våra inkompetenta testare som bara gippar ändå så därför sågar vi den, trots att det är det grymmaste man kan ha om man ska ladda på lite trick men det skiter vi i. Gaahh… lagom intressant, bättre att skriva i prologen att freestylebrädor inte är freeride brädor isf… hur svårt kan det vara? frown.gif

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 13:41 som svar på: Volym i relation till kroppsvikt för att dra rigg?

Jag drar faktikst ibland på min lilla quattro på 63liter, väger själv 66kg, plus utrustning då… fast då är jag ganska djupt i vattnet…

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 13:15 som svar på: Segla i soluppgången är inte så dumt…

Jag jobbar fortfarande på att få till det med händerna i min vulcans, men så fort det sitter (SNART) så ska jag börja ladda på lite allvar…
    btw har du testat flaka ngn gång?

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 11:38 som svar på: Volym i relation till kroppsvikt för att dra rigg?

Testa att vattenstarta i lättvind genom att hålla långt ner på masten och akterliket… Då kan man vattenstarta i lika lite vind som man kan segla, nästan…

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 11:35 som svar på: segellinje??

Ajajaj.. det var illa… wink.gif
    Jag har samma problem med min 400, den väger ganska mkt mer än min 430 (som iofs väger 1.5kg) nytt är ett måste, 400an känns som en rutten telefonstolpe att segla med…

• ola_p

Medlem
    8 juni, 2004 vid 06:41 som svar på: Segla i soluppgången är inte så dumt…

Jepp det är den viken, fast jag seglar oftast en bit ut sett inifrån. kl 6 blåste det inte så bra men halv 7 hade jag bra med tryck i 6.3an… Det var väl vid 6 det vred tror jag

• ola_p

Medlem
    7 juni, 2004 vid 14:05 som svar på: Vind ikväll !!!!!!!!!!!!!!!

Gaaah… Det kom och gick utav bara h-vete… stundtals var det bra, andra stunder ingenting..
    Men mina vulcans gick hyggligt, satte inte så många, men det känns inte så långt borta att få upp procenten.. Testade även flaka, vilket mest liknade misslyckade skutt… Det verkar som man ska ladda riktigt ordentligt för att få till det…
    Testade även grubby, vettefan hur det såg ut, jag kom upp i luften och snurrade upp mig på seglet, plask.. shocked.gif grin.gif

• ola_p

Medlem
    7 juni, 2004 vid 13:21 som svar på: Freestylebrädor 2004 – ge era utlåtanden!

Haha, nästan lika uttömmande som staffans svar… wink.gif
    Känns den inte väldigt rak, den ser ju ut som en brygga på ovansidan…

Sida 218 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA