ola_p
Forumsvar skapade
-
Det låter finfint… får försöka ordna mig över bara så…
-
Jag har inte haft min icq på nån dag, men har förstått av tabi att jag kommer bo i husvagnen?
-
Om prognosen ser bra ut…
-
Fredag 6.3 Lördag 5.6 var det här uppe…
Satte iaf en pushtack… -
Om man jämför att ha den registrerad som personbil med alla sittplatserna (6+förare), hur blir det då om man registrerar om den till husbil? dvs, våran buss går oftast med mittensoffan i och bakre utplockad (dvs. vi kan åka fyra personer med grejor). Nu är den helt oinredd men jag funderar över en lösning för att kunna sova med de flesta grejorna i utan att ha en fast installation. dvs. två st tvärslår, som man lägger nåra skivor på…
Vad gäller för inredningen, behövs lastgallret, hur många kan man ha den registrerad för? -
Svar till:
Jamen snälla någon, jag säger att den enligt tester är en väldigt teknisk bräda att segla. Samt att den tydligen ska vara svår att _börja_ freestyla med. Men kan man freestyla så ska den vara riktigt grym. Bara något att ta med i beräkningarna…
[/ QUOTE ]
Jaha, jag tror dom försöker säga att för dom som mest pysslar med freestyle men skulle kunna tänka sig en freestyle för att TESTA på lite enklare freestyletricks så är det fel bräda. Den e inte alls kul till freeride… OM MAN DÄREMOT ÄR UTE EFTER ATT LÄRA SIG FREESTYLETRICKS, ÄVEN PÅ EN MERA GRUNDLÄGGANDE NIVÅ (där är jag, jobbar på vulcan mm.) SÅ ÄR DET HELT RÄTT BRÄDA…
Fast det är ju bara min åsikt då… Den är oehört lätt att ”_börja_” freestyle med… -
Svar till:
Enligt tester så är ju kompstylen en väldigt teknisk och krävande bräda. Så det är nog ingen frestyle man bör börja trixa med.
[/ QUOTE ]
Det den är bra på är ju just att lära sig freestyle, det är oerhört mkt lättare med en compstyle än en lite mera alroundbräda. Men så funker den just inte till så mkt annat än freestyle… =) -
Jepp, klättring e fin vinterträning, och ganska skoj när det inte blåser också för den delen…
-
Om du har sånt meck att kroka i efter att kroken åkt upp lite så e det kanske läge för lite högre bom?
iaf, så brukar man få dra kroken när man seglat första vändorna, så brukar jag även göra med min wavepro, som har automatic…
-
Kolla i registreringsbeviset…
Har för mig att våran T4a från -91 är 180 bred, men jag lovar intet..