Forumsvar skapade

Sida 226 av 299
  • ola_p

Medlem
    26 mars, 2004 vid 07:39 som svar på: Nån junior som ska ut och tävla i år???

Klart du ska vara med å tävla, bara fila lite så willyn sitter så e du farlig sen ju… wink.gif
    Jag har mina egna mål uppsatta, men dom tänker jag inte avslöja här (så slipper man misslyckas inför alla andra… grin.gif)

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:15 som svar på: Freedom tisherna rykande färska från tryckeriet!!!

i högform idag ser jag? wink.gif

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:05 som svar på: Ni som filmade apelviken 20:e mars!

japp, men jag har tyvärr fastna ingen tabletop… frown.gif Tror även att kongos brorsa filmade?

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 20:50 som svar på: Ett trick som imponerar?

jo, ok, dubbel framåt brukar imponera, lägg det på dom två tidigare nämnda så…

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 14:49 som svar på: Ett trick som imponerar?

Rent snyggt å stort… enhandsbakåt http://www.continentseven.com/media/jonas/backoh.mov
    Å så lite sjukare grej… shaka http://www.continentseven.com/media/ricardo/shaka.mov

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 14:42 som svar på: Nån junior som ska ut och tävla i år???

Japp, hade tänkt mig sm på öland… Kanske waveclassic…

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 11:52 som svar på: Simmer dacronproto

Tja, north syr (fortfarande?) ju faktiskt sina på samma typ av 3d profil som de gör sina stora ”riktiga” segel på…

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 11:49 som svar på: Natural Film Productions DVD från Sydafrika

Du får väl din dator så småningom?

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 10:24 som svar på: Natural Film Productions DVD från Sydafrika

Ska sätta in lite pengar när jag kommer hem…

• ola_p

Medlem
    24 mars, 2004 vid 20:16 som svar på: wappa in surfrapporten
  • ola_p

Medlem
    24 mars, 2004 vid 20:06 som svar på: Dålig balans med huva?

Det är klat mindre problem med en sån tunn grej jämfört med en huva… annars hade väl vitsen med det varit minimal… confused.gif

• ola_p

Medlem
    24 mars, 2004 vid 08:03 som svar på: Hammer 04

Haha, klenis…
    (fast det e iofs jävligt kallt att simma…) crazy.gif

• ola_p

Medlem
    24 mars, 2004 vid 08:02 som svar på: Dålig balans med huva?

En variant är att ta upp ett ordentligt öronhål, och sen använda en sån siliconmössa som simmarna kör… grin.gif
    Klipp av toppen så du får ett pannband, så slippen man vattnet i öronen, pappa kör med detta och jag har även testat nån gång, fast detta direkt under hjälmen, det e skönt att slippa vattnet i öronen…
    Det borde funka under huvan också, förutsatt attt man massakrerar upp lite hål. annar tycker jag det skulle kunna funka att lägga lite skumgummi som distans på öronen…

• ola_p

Medlem
    24 mars, 2004 vid 07:52 som svar på: Träningsläger/-helger på Öland i vår??

Ja, det blir till att slänga ut en förfrågan när det ser ut att punga i danmark nästa gång…

• ola_p

Medlem
    24 mars, 2004 vid 07:50 som svar på: Vad har ni freestylare för fenor?

Okejrå, teoretiker som man e, så sätter man ju EGENTLIGEN spock 540 å flaka planande, varje gång… wink.gif Bara att man inte riktigt haft tillfälle..

Att fenan inte skulle hugga i spocken tror jag inte är ett problem, farten kommer troligtvis ändå ta slut, så att man slutar glida. Jag tror ju att det underlättar att kunna glida ytterligare en liten längre bit, alltså tills man kommer till den sista kvarten, å då är det ju bara att testa med mindre fart så fastnar man lite tidigare. Det är nog inte nån större nackdel med en freestylefena iaf..
    Ska man ladda flaka så låter det alldelles självklart att man ska ha en liten fena, där slidar man knappt med fenan ur vattnet. Så en kortisfena borde defenitivt kunna vara avgörande här…
    det e min tanke iaf. men man kan väl höja ett varningens finger för att 21 fena, kraftig chop å övveriggat=spinout, nästan… det går ju, men det e ju inte bara att ta i å omvandla kraften till fart.

Sida 226 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA