ola_p
Forumsvar skapade
-
Klart du ska vara med å tävla, bara fila lite så willyn sitter så e du farlig sen ju…

Jag har mina egna mål uppsatta, men dom tänker jag inte avslöja här (så slipper man misslyckas inför alla andra…
) -
ola_p
Medlem25 mars, 2004 vid 21:15 som svar på: Freedom tisherna rykande färska från tryckeriet!!!i högform idag ser jag?
-
japp, men jag har tyvärr fastna ingen tabletop…
Tror även att kongos brorsa filmade? -
jo, ok, dubbel framåt brukar imponera, lägg det på dom två tidigare nämnda så…
-
Rent snyggt å stort… enhandsbakåt http://www.continentseven.com/media/jonas/backoh.mov
Å så lite sjukare grej… shaka http://www.continentseven.com/media/ricardo/shaka.mov -
Japp, hade tänkt mig sm på öland… Kanske waveclassic…
-
Tja, north syr (fortfarande?) ju faktiskt sina på samma typ av 3d profil som de gör sina stora ”riktiga” segel på…
-
Du får väl din dator så småningom?
-
Ska sätta in lite pengar när jag kommer hem…
-
Det är klat mindre problem med en sån tunn grej jämfört med en huva… annars hade väl vitsen med det varit minimal…
-
En variant är att ta upp ett ordentligt öronhål, och sen använda en sån siliconmössa som simmarna kör…

Klipp av toppen så du får ett pannband, så slippen man vattnet i öronen, pappa kör med detta och jag har även testat nån gång, fast detta direkt under hjälmen, det e skönt att slippa vattnet i öronen…
Det borde funka under huvan också, förutsatt attt man massakrerar upp lite hål. annar tycker jag det skulle kunna funka att lägga lite skumgummi som distans på öronen… -
Ja, det blir till att slänga ut en förfrågan när det ser ut att punga i danmark nästa gång…
-
Okejrå, teoretiker som man e, så sätter man ju EGENTLIGEN spock 540 å flaka planande, varje gång…
Bara att man inte riktigt haft tillfälle..Att fenan inte skulle hugga i spocken tror jag inte är ett problem, farten kommer troligtvis ändå ta slut, så att man slutar glida. Jag tror ju att det underlättar att kunna glida ytterligare en liten längre bit, alltså tills man kommer till den sista kvarten, å då är det ju bara att testa med mindre fart så fastnar man lite tidigare. Det är nog inte nån större nackdel med en freestylefena iaf..
Ska man ladda flaka så låter det alldelles självklart att man ska ha en liten fena, där slidar man knappt med fenan ur vattnet. Så en kortisfena borde defenitivt kunna vara avgörande här…
det e min tanke iaf. men man kan väl höja ett varningens finger för att 21 fena, kraftig chop å övveriggat=spinout, nästan… det går ju, men det e ju inte bara att ta i å omvandla kraften till fart.