ola_p
Forumsvar skapade
-
Oj, nu blev man inte det minsta avis…

Trevlig läsning… Ser fram mot artikeln, blir det i vindsurfing eller? -
Det funkar isf… Får man plats i nån bil eller?
-
ok…. så dt kan bli svårt om man inte får med nån ytterligare som kan köra alltså?
Jag håller ju fortfarande på att traggla med mitt körkort…ungefärlig kostnad på en höft är fortfarande intressant… hur exakt den e spelar mindre roll..
-
Vad jag har hört så är det dessutom så att dom inte alltid e vattantäta, utan snarast stänkskyddade…. Jag skulle byggt ett eget (ska nog göra det till sommaren)… Så e det bara att hitta nån som tycker det är kul att simma…
-
jag håller hlt klart med styret… Hellre dv än hi8…Defenitivt…
-
jaja, behöver bara kolla att det som finns på kontot inte tar slut halvägs…

Får kolla om jag kan, men vad jag vet så ska det inte vara nåra störe problem… Hörs via icq, så kan vi spika nått, behöver ju transport från ljungskile till gbg om inte min kusin e på förståss…
-
Hur är det med temperaturen då, e det bättre än här hemma så kanske det kunde vara nått…
Vad får man räkna att slänga ut? -
Epoxi är framförallt ruggigt allergiframkallande (dammet är värst=mask när man slipar också). Vissa lågviskösa epoxi sorter är cancerogena, dock inte alla…
-
Jag tror följande:
1. du kommer långt från kroken med kroppen, en klättersele ger sig en del åt det hållet när man hänger i den
2. svårt att fixa så att kroken sitter bra
3. inte lika bekvämt, en klättersele är inte byggt att sitta länge i, samt att eftersom belastningen inte flyttas ut av kroken så trycker den mer på höfterna. och en surfsele är mer välvaderad…typ… jag skulle iaf inte använda min klättersele till surf i annat än absolut nödfall (hur nu det skulle kunna inträffa att man bara hade en klättersele till surfet..)
-
Fast det är nånting med att den kan peaka för högt i samband med att den byter satteliter väl? så om man skall vara säker så skall man kolla upp i datorn efteråt att värdena bredvid ligger nära toppen….
Tror jag väl? Bortser man från sådana störningar så är angivelserna i aldra högsta grad exakta. -
nu e måndagen spikat till uddevalla när jonatan hunnit göra undan nått prov å lite sånt…
Tisdagen kan dock vara en möjlighet till lejet, får se hur morgondagen ser ut…