Forumsvar skapade

Sida 235 av 299
  • ola_p

Medlem
    25 december, 2003 vid 14:54 som svar på: Ljungskileviken på juldagen…

Jonatan gippar en gång till

• ola_p

Medlem
    25 december, 2003 vid 14:54 som svar på: Ljungskileviken på juldagen…

Jonatan gippar

• ola_p

Medlem
    25 december, 2003 vid 14:53 som svar på: Ljungskileviken på juldagen…

Jonatan

• ola_p

Medlem
    25 december, 2003 vid 14:52 som svar på: Ljungskileviken på juldagen…

Till och med Andreas var ute å njöt av vinden.

• ola_p

Medlem
    25 december, 2003 vid 14:51 som svar på: Ljungskileviken på juldagen…

Pappa badar..

• ola_p

Medlem
    25 december, 2003 vid 14:50 som svar på: Ljungskileviken på juldagen…

Pappa på väg…

• ola_p

Medlem
    23 december, 2003 vid 16:57 som svar på: Vilken digitalvideokamera ska jag köpa?

Jag skulle vilja våga påstå att det är bra att ha 22x zoom, eller åtminstånde 18x, om man inte filmar där folk kör alldeles vid stranden..
    Jag har kört en del men canons mv serie (650i) som ngn nämnde, vilket har funkat rätt ok, bara man har ett schysst stativ när man ligger på maxzoom… Digital zoom e dock bara skit… förstår inte alls vad man ska med det till, i värsta fall kan man ju beskära i datorn efteråt..
    Annan grej som e bra att kolla upp är att det måste finnas dv in/ut på den..
    Har du ont om space på hdn så kan det kanske vara läge att shoppa en 120gigare samtidigt… 1,5h material närmar sig typ 15 gig om jag inte missminer mig.. smile.gif

Lycka till..

• ola_p

Medlem
    22 december, 2003 vid 14:04 som svar på: men för fäään..OLA.P!?..

Hehe… jag sa bara att det inte var surfbilder… tongue.gif
    Å fina ser ju vem somhelst att dom e… smile.gif

katten följde förövrigt med oss de första 5 metrarna upp till standplatsen, och kom inte ner, så jag fick ta med mig den ner när jag var påväg ner…

• ola_p

Medlem
    21 december, 2003 vid 21:23 som svar på: men för fäään..OLA.P!?..

Tja… dom ligger ju under
    ”Roadtrips
    Bilderna som inte innehåller surf men som ändå fastnade i kameran.”
    Så vad e felet, jag hävdar då inte att det är surfbilder…

• ola_p

Medlem
    21 december, 2003 vid 09:20 som svar på: Kanske kan bli en APEL imorgon?

Står det inte ”förhindrar kramp” i katalogen tillochmed… Måste vara jävligt bra isf… hoho… smirk.gif

• ola_p

Medlem
    19 december, 2003 vid 16:05 som svar på: Finns det några snälla barn här…..

vafan, bara 300 objektiv? jag tyckte 400 var i klenaste laget när jag lånade grejer av skolan för att plåta lite i äppelviken…

• ola_p

Medlem
    19 december, 2003 vid 14:17 som svar på: vidoprojekt

Jag var ute, hmm…, förra söndagen, dock dog vinden när jag kom ut så det blev bara segelsnurrande… Frös trots allt inte så farligt, så nästa gång det är 4-5° och bra vind så ska jag nog ut… annars har det varit en usel, riktigt usel höst, typ tre gånger som varit bra… frown.gif

Jag ska förhoppningsvis ha körkort i sommar, och skulle KANSKE kunna dra neråt till nån tävling (iofs klurat lite på att delta också, men det går väl att överlåta kameran till ngn annan stundtals isf… har nog tyvärr svårt att låna kamera på sommarlovet..)

Ps. ska förhopnningsvis lära mig final cut under vårterminen…

• ola_p

Medlem
    19 december, 2003 vid 13:52 som svar på: vidoprojekt

Jag kan ev. filma lite tävlingar på västkusten, kamera ska gå att låna från skolan…
    Filmade för övrigt en formula tävlingen i sillvik, ligger på ftpn och heter typ gbg följt av datum… Tyvärr så blev det aldrig nånting av det jag filmade dag och redigerade igår, pga datorstrul (fyll aldrig hårdisken till brädden om du kör os x…).

• ola_p

Medlem
    14 december, 2003 vid 15:10 som svar på: Habo 2003-12-14

framåtloop tycker jag det ser ut som…

• ola_p

Medlem
    13 december, 2003 vid 17:21 som svar på: filmer
Sida 235 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA