ola_p
Forumsvar skapade
-
Jonatan gippar en gång till
-
Till och med Andreas var ute å njöt av vinden.
-
Jag skulle vilja våga påstå att det är bra att ha 22x zoom, eller åtminstånde 18x, om man inte filmar där folk kör alldeles vid stranden..
Jag har kört en del men canons mv serie (650i) som ngn nämnde, vilket har funkat rätt ok, bara man har ett schysst stativ när man ligger på maxzoom… Digital zoom e dock bara skit… förstår inte alls vad man ska med det till, i värsta fall kan man ju beskära i datorn efteråt..
Annan grej som e bra att kolla upp är att det måste finnas dv in/ut på den..
Har du ont om space på hdn så kan det kanske vara läge att shoppa en 120gigare samtidigt… 1,5h material närmar sig typ 15 gig om jag inte missminer mig..
Lycka till..
-
Hehe… jag sa bara att det inte var surfbilder…

Å fina ser ju vem somhelst att dom e…
katten följde förövrigt med oss de första 5 metrarna upp till standplatsen, och kom inte ner, så jag fick ta med mig den ner när jag var påväg ner…
-
Tja… dom ligger ju under
”Roadtrips
Bilderna som inte innehåller surf men som ändå fastnade i kameran.”
Så vad e felet, jag hävdar då inte att det är surfbilder… -
Står det inte ”förhindrar kramp” i katalogen tillochmed… Måste vara jävligt bra isf… hoho…
-
vafan, bara 300 objektiv? jag tyckte 400 var i klenaste laget när jag lånade grejer av skolan för att plåta lite i äppelviken…
-
Jag var ute, hmm…, förra söndagen, dock dog vinden när jag kom ut så det blev bara segelsnurrande… Frös trots allt inte så farligt, så nästa gång det är 4-5° och bra vind så ska jag nog ut… annars har det varit en usel, riktigt usel höst, typ tre gånger som varit bra…

Jag ska förhoppningsvis ha körkort i sommar, och skulle KANSKE kunna dra neråt till nån tävling (iofs klurat lite på att delta också, men det går väl att överlåta kameran till ngn annan stundtals isf… har nog tyvärr svårt att låna kamera på sommarlovet..)
Ps. ska förhopnningsvis lära mig final cut under vårterminen…
-
Jag kan ev. filma lite tävlingar på västkusten, kamera ska gå att låna från skolan…
Filmade för övrigt en formula tävlingen i sillvik, ligger på ftpn och heter typ gbg följt av datum… Tyvärr så blev det aldrig nånting av det jag filmade dag och redigerade igår, pga datorstrul (fyll aldrig hårdisken till brädden om du kör os x…). -
framåtloop tycker jag det ser ut som…
-