ola_p
Forumsvar skapade
-
om det hade varit jag, hade jag varit jävligt orolig för ett kastfall…
-
Jag har inga problem med den vanliga sorten man kan köpa i de flesta shoppar… har alltid en i reserv, men så länge tampen inte är skadad/sliten så ska det en ganska kass mastfot för att dra av tampar…
-
väger ungefär som dig, och jag börjar bli en smula överrigad vid ungefär 20m/s (maxvind enligt vindmätaren)….
-
det där med lössnö, det är lite materialfråga… Man ska ha ordentligt breda skidor till offpisten, men det funkar inte så bra på hårt underlag, därför är det inte så många som kör breda plank…
Jag e ganska mkt inne på att d blir hyggligt breda när jag ska shoppa så småningom…
Å hur det funkar med carving i parken, det e så att twintip skidor oftast är ngt rakare just för att underlätta landningar…
-
Jaa… det e väl det vi får försöka komma runt på någe vänster…
-
Jaja… kameror kan jag låna, jag läser ju rörlig bild för faen… och jag kan fixa tillgång till salarna med final cut pro i skolan….
Så man kan ju samla på sig material iaf.. Man kan ju fixa lite skidåkning å så också, surf e ju svårare att få bra material eftersom 1. det är sällan det blåser 2. blåser det är man själv ute på
vattnet 3. det är oftast lite klent med 22x zoom…Vi får väl fixa nått nätverk så vi kan klabba ihop alltihopa till nån kul film… Så lämnar alla in samma film som projektarbete…
-
Jag skulle bli besviken på davids om han inte åker om dig…

Å jag åkte med en som åkt bräda en vecka, och hade inte nåra jätteproblem med 45°, så särskilt svårt kan d väl inte vara…
-
Jag skulle kunna tänka mig att hänga på, men har inte projektarbetet förräns nästa år…
-
Snowboard heter ju egentligen haschpulka, det vet ju alla!!!

Å i vilket fall som helst så är det i vart fall enklare att köra fort på skidor, utan att ha åkt så mkt haschpulka, men ändå…
Telemark kanske vore skoj att testa.. -
Jag fick 121 i sömigt tillstånd… kanske ska testa när ögonlocken inte håller på att falla ihop…
-
Kanske copyrightskyddad??…
-
Japp, konfmaster flyttar den…. Kan ta lite tid ibland men…
-
fick 121 på iq testet… å jag e sööööööömmnig idag… ska gå å lägga mig… Tyckte man hade kort tid på sig, hoppade över massor av frågor ju…
-
Mja, jag har faktiskt bara två..

Det är Helenius som kan master… Han har väl ett nätt plockepin…
Och vad jag bygger mina mastteorier på?
Känslan i 75%, 100% och 50% som e samma sort i övrigt, samt en jävla massa läsande…