ola_p
Forumsvar skapade
-
hittade moth jollen (som den visst hette)

å här va en International Canoe… (IC-kanot tror jag…)

-
Det kanske har att göra med antalet haschpulkare jämfört med windsurfare…
-
Det snurrade väl runt en annons om en 49er för 50k på säljes för ett tag sen?
Annars verkar ju 18 fotaren ganska cool… Eller MOT jollar (tror jag de hette) lr kanske ic-kanot? -
Var det ett löfte..??? 😉
Som småbarnsförälder är surf svårartat att få till i rätt mängd. Surfande ungar är ett just alibi för egen surf…
Farsan
Nu var det visst jag som lånade din dator, oops!
-
Är det den kvaliteten du får eller är det komprimerat ytterligare i efterhand?
-
I pappas fall så kom det igång ordentligt igen när han lärde mig….

Och jag har precis slutat stjäla hans grejor…

I övrigt e det nog ingen dum teori… -
5 st, 4.1 4.7 5.3 5.6 6.3
-
Ser ju kalas ut… FAN, vad jag vill köra vågbräda(med sidvind)…
-
Första träffen på 110L på google…

lr menar du en bräda?
-
Jajjemän… Klart den bär dig… Jag väger 60, och 95 liter flyter jag på med lite lagom marginal…
-
-
Beror på riktning… Men standard är vid varvet ute på lyckorna… kanske för att vi har grejerna i en sjöbod där… men iaf… funkar fint att segla härifrån på västlig vind.. det enda minuset att man först får segla genom skitvinden som risholmen skapar… Sedan seglar man mellan risholmen och ulvön…
I vilket fall som helst ska du ut till lyckorna, köra över motorvägen vid den södra av/påfarten, och köra ut på dirhuvudsvägen och följa den tills det står en skylt mot golfbana åt vänster, då ska du köra första till höger, den vägen delar sig nästan direkt, tror det står en skylt mot typ lyckorna båtvarv… i vilket fall som helst e det vänster du ska, kör nerför vägen, parkera på högersidan när du kommit ner till varvet. sedan kan man gå ner till en sandstrand på södra sidan av varvet… lasta av å rigga på gräset precis ovanför stranden.. Se nedanstående kartor, kanske hjälper min dåliga beskrivning…
http://mq-mapgend.websys.aol.com:80/mqmapgend?MQMapGenRequest=FDR2dmwjDE%3byt29%26FDJnci4Jkqj%2cMMCJ%3aHOEvq%3b4yl96z%3a9u121z%24%3a%26%40%24%3a%26z%24xdy%24xuf%24HJQD%11T%26FDBBD%7cdral1y%24n9fa29%40%24%3a%26%40%24%3a%26a2%3a
(sjötorpsvägen heter den sista vägsnutten…)
http://mq-mapgend.websys.aol.com:80/mqmapgend?MQMapGenRequest=FDR2dmwjDE%3byt29%26FDJnci4Jkqj%2cMMCJ%3aHOEvq%3b4yl96z%3a9u121z%24%3a%26%40%24%3a%26r%24xdy%24xuf%24HJQD%11T%26FDBBD%7cdral1y%24n9fa29%40%24%3a%26%40%24%3a%26a2%3a
Jaja i värsta fall får du väl ringa mig (helst efter 15.25 skulle ja tro)… jag hoppas kunna komma ut på vattnet strax innan 17… skola..
-
Japp, jag kör Ljungskileviken imorgon… Varberg på lördag om prognoserna stämmer…
-
Psst, calle_kuling, pungnedhal ska de väl va, å inte uthal!?!
-
likaså ljungskileviken… pangdrag i 5.6an HELA dagen… gissa om man e seg… tränade vulcans hela dagen…