ola_p
Forumsvar skapade
-
Jag har testat disco och tripple xXx 02, när jag var på GC. Jag trivdes inte alls med discot, men detkan ha varit felriggat. Däremot tripple xXx var däremot ett kanonskönt segel. Som jag mkt väl kunde tänka att äga i de lite större storlekarna, typ 5.9 och 6.5 eller vad det nu är…
-
Hade för mig att nik baker körde disco comp, eller?
-
Dom med svart maststrumpa var jävligt läckra..

-
Va?! Annars hade velat träffa din doktor…

Skör bräda!! Av smalbenet, låter skumt…
-
som verkar ligga runt 7500kr…
-
comp stylen är nog inte dum… inte heller lilla twistern. Dock är det mkt rocker, så de planar inte så tidigt men..
Jävligt schyssta för övrigt… -
Ujujuj… Vilken stor roll det spelar… Sekundmeter är ju vid det här laget vedertaget utryck… Och används ofta i talspråk…
-
Kan avslöja att skaten inte hade nått riktigt bra popp förän 03an, 02an är ganska svårhoppad. Annars är iaf 02an en kanonbräda, även om den inte är så lätt att få upp i luften…
-
Det som känns lagom…
Men utgå från ca axelhöjd… Själv brukar jag väl köra på en sisådär 130cm på en höft… Jag kör iofs freestyleprylar, men iaf… -
Är nog tyvärr så enkelt att du har för lite vind…
Om det alltid är såhär, så kanske du har lite problem med att komma i stropparna utan att trycka ner brädan? I vilket fall som helst kan du testa att vara så lätt på fötterna som möjligt, och verkligen hänga ner på riggen, all vikt på mastfoten så att säga… -
Cambo, vilka vindriktningar är det det blir bra i haby? Varit där två gånger. Men så jävla jobbigt att släpa grejorna, och det var inte nått att hurra för på väst. Är det möjligt att rida vågorna? eller är det hoppa som gäller?
Iaf så såg det ut såhär där man hoppade i på malmön…