oscar
Forumsvar skapade
-
JO du har rätt till ersättnign för alla kostnader till följd av felet på masten. Kolla konsumentköplagen. Du har således rätt till ersättning för kostnad för reparation av segel, bensinkostnader mm, dock blir det svårt att kräva nytt segel eller ersättning för värdeminskning då butiken har rätt att välja att reparera produkten.
-
Eftersom trissorna på förlängaren sitter förskjutna så är det nog svårt att undvika detta.
-
Och du är så jÄvla grym seglare att du känner skillnad på 100% mono eller 90 % mono och lite x ply i akterliket?

-
Kan ni inte döpa om Formulaforumet till ”mera cambers till svenska folket” eller nåt? Det är ju ändå helt dött.
-
Detta beror på att North har dropshapemaster som är tunnare nertill. NP masten fyller ut mastfickan men detta ger inte bättre prestanda.
-
Är detta när seglet är fyllt av vind eller när det ligger på marken? Norths segel är slappa i mitten tills de fylls av vind.
-
Jag funderar på att slänga på en 40 fena och en 8.5 och se om compstyle 246an är lika snabb i lättvind som jag tror den är…snacka om hybrid isåfall!!
-
Jag har ett par Pro-Limit bagar och de är otroligt fina. Extra vaddering som fästs runt tailen på brädan och som hålls på plats av elastiska snoddar. 10 mm tjocka av global-modellen.
-
Jag skulle kolla på F2s superscross Eliminator 115. Jag kör en compstyle 110 och den är faktiskt riktigt snabb med stropparna i slalomposition och kan ju tänka mig att Eliminatorn då bör vara ännu snabbare.
Kan dessutom berömma F2s konstruktion som verkar vara grymt stark då jag kraschat rejält några gånger och brädan inte fått en repa.
Elimintorn har fått riktigt bra kritik i bla boards och SURF.
Det kanske går att få tag på en billig -04 från http://www.surfkeppler.de ? Maila och fråga.
-
Priser kan nog fås från [email protected] funkar inte den adressen så skriv det här så ska jag kolla med honom.
-
Fråga Gustav Wänström! X-186 full med vatten och RS3 och ändå topp 10