Forumsvar skapade

Sida 114 av 201
  • oscar

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:19 som svar på: nybörjar utrustning?

Gå en kurs först så att du lär dig grunderna, sen kan du lätt fortsätta på en bräda på din vikt + ca 50 liter i volym.

• oscar

Medlem
    21 mars, 2005 vid 18:32 som svar på: NWC finns klubben kvar?

Jag tror klubben är aktiv fortfarande annars är du välkommen til Roxen!

• oscar

Medlem
    21 mars, 2005 vid 11:36 som svar på: Starboard Kombat 85

Min teori baserad på vad alla tester jag läst och analyserat,

vill du:

1. utveckla din vågridning även i halvtaskiga förhållanden till max, köp en stubbie

2. ha en bra allroundbräda, traditionell vågbräda eller freestylewave.

• oscar

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:18 som svar på: OS-Brädan på mässan

Terjes uttalande tycker jag är märkligt, han har ju tävlat och vunnit mer än någon annan, när han sedan blir lite äldre och inte tävlar längre så klankar han ner på OS. Hade OS i snowboard gått ner han var 18 så hade han säkert varit med….

• oscar

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:05 som svar på: Prolimits väst med huva??

Köpte en i höstas, inget att klaga på. Superskön och smidig.

• oscar

Medlem
    15 mars, 2005 vid 09:09 som svar på: Walle´ns lager i Brand!!

Norths nya wave- och freestylesegel. AHDs nya PIT och Kaulis nya freestyle hade varit gött att klämma på. Men tyvärr får ni väl inte så mkt utrymme av arrangörerna.

Beli hade en Tabou pocket som hade varit intressant att klämma på men jag ville inte ens fråga då den låg inklämd bakom andra segel och brädor. Den låg dessutom på en ställning av trä och silvertejp…petade på den och då rasade nån sån där haschplanka till skärmflygarna omkull och Hans blängde lite sådär menande grin.gif

• oscar

Medlem
    15 mars, 2005 vid 07:27 som svar på: JP goes SLALOM

Anders har en freeridelinje som heter Crossover från ca 90 till 130 liter.

• oscar

Medlem
    15 mars, 2005 vid 07:23 som svar på: Vindsurfing vid Linköping

Japp det går en buss till Roxtuna, sen är det bara ca 500m att gå. ”Linsurfs bod” hehe det lät kul. Vi har 6 containrar, 2 bodar och en stuga, två båtar åkgräsklippare och över 100 medlemmar…

Det är gott om studenter så lift brukar fixa sig med lite samordning.

• oscar

Medlem
    14 mars, 2005 vid 09:00 som svar på: Walle´ns lager i Brand!!

Synd att ni hade så tråkig monter på mässan…men ni kanske inte hade fått hem så mkt än…

• oscar

Medlem
    14 mars, 2005 vid 08:55 som svar på: OS-Brädan på mässan

Jag tror det är 9 kvm som gäller. Brädan så mkt intressant ut och vikten kommer säkert gå ner när produktionen kommer igång. Ska bli intressant att följa utvecklingen.

• oscar

Medlem
    12 mars, 2005 vid 19:57 som svar på: Vindsurfing vid Linköping

meter över roxen….ja du Oåxen du hittar på du grin.gif

• oscar

Medlem
    11 mars, 2005 vid 19:30 som svar på: är botten nådd?

JP blir bara fulare och fulare, slalomen var äckligt ful!

• oscar

Medlem
    9 mars, 2005 vid 12:01 som svar på: Rushwind

Nej, 6 månader. Därefter har du bevisbördan. Du har alltid två års reklamationsrätt. Många föväxlar garanti med reklamationsrätt, inte alls samma sak.

• oscar

Medlem
    9 mars, 2005 vid 11:34 som svar på: Rushwind

Jo det funkar så på segelfronten också. Konsumentköplagen: ”Under de första sex månaderna efter köpet är det säljarens sak att bevisa att felet inte fanns från början. Annars räknas felet som ursprungligt.”

Så alla som påstår nåt annat har fel.

• oscar

Medlem
    8 mars, 2005 vid 19:42 som svar på: Tabou Freestyle 2005!

Tyska surf älskade den och tyskarna är ju rätt duktiga på freestyle…

Sida 114 av 201
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA