patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja klart vi saknar dit gamla hak Huber var riktigt Nice!
Som man numera skall säga!
-
Ha Ha vilka goa gubbar!
-
Ha Ha
Fan vilken kul grej!
Stellan är grym på brudar så är det bara! -
korrekt speciellt när man väger 80+ normallängd på brädor är dock kring 130 cm våra absolut bästa kiteare som väger lite mera typ 80-90kg kör båda på 40 cm bredd
-
Grymt läckert!

-
Håller med dig det är ett personangrepp men det finns en väldigt enkel förklaring till varför det är det!
Han har hållit på med person angrepp på mig i snart två år så han får fan ta mig skylla sig själv som man bäddar får man ligga!
Jag är inte konfmaster längre så den hänsynen behöver jag inte ta längre.
Kastar man skit konstant på alla så är risken stor att någon så småningom kastar skit tillbaka på en! -
Har inte den lilla fjanten fattat galoppen ännu?
Hur lång tid skall det ta innan poletten Ramlar ner?
Jösses vilken omogen jävel!
Skönt att slippa hans skit inlägg kan passa på att påminna om ignorera funktionen funkar klockrent för alla oss som vill ha en positiv stämmning här på Steffo!
-
Va faen Huber kul att se att du hänger med fortfarande!
Saknar din affär hade behövts något i Malmö! -
patrikol
Medlem7 september, 2005 vid 17:45 som svar på: sprillans ny på steffo—-vind på öresundsbron?Glöm högbro mätaren visar den 8 m/s så blåser det vid land kanske 5 m/s om du har tur!
Kolla DMI istället Drogden samt Kastrup brukar stämma bra med våra förhållande.Bry er inte så mycket om Rambo han är ganska snäll i verkligheten men på Nätet är han livsfarlig men berätta inte detta för det är en väl bevarad hemlighet!

-
Brukar ligga på några hundralappar för golf grejor och någon tusenlapp för surfbräda så valet bör vara ganska enkelt.