patrikol
Forumsvar skapade
-
Snackade precis med Micke han skall köra i Lundåkra. Han sa att du kan ringa honom så kan du få mer detaljer!
-
Tyvärr had gärna hängt på men är själv med pojkarna!
Ser riktigt gött ut ju.Hoppas på alla dom andra dagarna denna veckan, även om det inte ser så lovande ut.
Snackade med Micke TK igår blir det vind skall jag försöka få lite grymma bilder på The man the Myth TK !

-
patrikol
Medlem29 augusti, 2005 vid 06:37 som svar på: Flaeske Svear, Winerbrö, Pils och manlig gemenskapI vänta på lite mer info kan man ju njuta av Jesperbergs vinst från förra året, grymt coolt att vinna över danskarna som har väldigt många duktiga åkare.
-
Tja rätt coolt men ja lite tveksam är jag nog.
Grymt praktiskt med sidodörrar som lyfts uppåt vid regn men när du parkerar sidan om en annan bil hur kommer du då ut? -
Nja korrigerar alltid sådana självklarheter! Möjligt att jag missat någon grad men så in i helvete upp och ner som horisonten var när jag förklarade att man måste korrigera sådant har jag aldrig lyckats få horisonten då får man nog fan ligga på sidan eller något!

-
Nej tyvärr drog i väg några få bilder innan jag stack hem.
Väntar på en teleoptik så att bilderna kan bli bättre i kvalitén. -
Svar till:
Multivan är och förblir blott en skolåda i metall.
Tacka vet jag americanos…[/ QUOTE ]
Americanos är och förblir skrotlådor i metall.
Tacka vet jag Multivan.
-
Tja för det första så har jag redan en tjej och för det andra så känns Steffo lite utanför min smak 98 % killar inte riktigt mig grej. Finns betydligt bättre sidor för dating än Steffo!

-
Riktigt smart!
Nej anledningen var att det var den enda bilden på datorn som fanns på mig.
Har tusentals bilder på allt mellan himmel och gjord men kanske 5 som är på mig själv som sagt sällan fotografen hamnar på bild! -
Klicka på 22:15 inslaget
-
Du är i Skåne nu norrbagen! Här har vi inget lappmögel!