patrikol
Forumsvar skapade
-
Använd ignorera funktionen det har jag gjort dom 4-5 största idioterna har jag ignorerat så jag slipper läsa deras personangrepp hela tiden på så sätt har Steffo blivit riktigt trevlig! Det kunde jag ju inte göra när jag var moderator men nu är det en alldeles lysande funktion!
-
patrikol
Medlem22 augusti, 2005 vid 07:27 som svar på: Nån som har Flash-filmen (Kristiansand-Hirtshals)Tyvärr var det inte en film direkt utan en länk till kite.no som inte verkar finnas kvar!
Men jag skall försöka hitta den på nätet!
Ganska cool film kitea mellan Norge och Danmark är ganska imponerande men han var ganska slut efteråt ju!Flash Austin Norge-Danmark
-
patrikol
Medlem21 augusti, 2005 vid 17:40 som svar på: Nån som har Flash-filmen (Kristiansand-Hirtshals)Har nog den någonstans i datorn skall kolla
-
Jasså beach fotboll ok då är det en annan sak

Annars är jag svagare för Beachvolleyboll för tjejer!
Fram med lite beach bilder! -
Fotboll! Va faen är ni för surfare!

-
Fest är sköj så är det bara! Goa bilder!
-
Jag märkte det när vi var ute verkade blåsa trots att DMI sa att det inte skulle blåsa något på eftermiddagen.
Ser ju inte ut att bli någon vind i morgon i heller kanske det blir som idag vind trots allt!
-
Svar till:
man ska inte kasta sten i glashus
// ZOO[/ QUOTE ]
Man skall inte kasta glas i stenhus i heller!
-
Så tuff blir jag nog aldrig!

-
För osäkert med vinden! Dessutom är det fetival i Malmö får snöa in lite där med kidsen men blåser det i nästa vecka så är jag på hela veckan!

-
Jävela flugviktare!
Rycktet går att du börjar bli riktigt vass kan det stämma? 
-
Nu har du nog missat något 9 m/s är perfekt och inte byigt men när det skiftar mellan 6 och 9 m/s varannan sek så är det ganska jobbigt märk väl jag var den som klagade minst!
tyckte det var ok men jobbigt i längden.9 m/s forever!
-
Helt klart viktigast för dig är att brädan inte är för liten ovanstående förslag är bra.
lycka till! -
Blev en härlig heldag! 6-9 m/s tyvärr byigt och choppigt men helt ok ändå!