patrikol
Forumsvar skapade
-
Säkert och säkerligen mycket billigare vilket ju aldrig är fel.

-
Har sett dom.
Har älskat motorcyklar i hela mitt liv just nu har jag ingen.Visst är dom fräcka och visst kan man säker ha väldigt kul med dom.
Men att jämmföra med riktiga Motorcyklar går inte. -
Håller med Kaiser lyssna på Anna hon väger ingeting hon i heller!
Så hon vet vad hon brukar köra med själv brukade jag köra 14 kvm när Anna körde 9 kvm (Min vikt 92kg) -
Sant!
-
Säkert nu är det nog inte alla som gått över till den upplösningen ännu vi får nog vänta en vecka eller två på det!

-
Svar till:
fett blås
[/ QUOTE ]
Ha Ha du är för go! Du menar klenare än så här blir det inte!
Grymma bilder som vanligt nice!
-
Svar till:
Några punkter man ganska snabbt lägger märke till när man läser på detta forum(vilket helt och hållet håller på att spåra ur för den seriöse utövaren) som är gemensamt för dom flesta av er som skriver barnsligheter:
1) Ni är alla födda 81 eller senare
2) Ni gör jävligt barsnliga uttalanden
3) Ni tror ni ska vinna vm imorgon
2) Ni kommer ifrån skåne
3) Ni hajar inte att ni är lurade, eh hypen existerar endast i sverige…
4) Ni sitter och runkar hemma på pojkrummet..En punk som ni gemensamt har missat är dock:
Det finns faktiskt en tjusning i att bara kitea runt på vattnet för att det är kul och en djävligt skön känsla, tänk på det!Börjar bli ganska tjatigt och tyvär så tror jag dom flesta börjar tröttna på er vilket i sin tur medför att dom lämnar detta forum dvs att deras samlade erfarenheter inte längre kommer att kunna stå till tjänst för seriösa frågor. Men forsätt så kanske ni är typ 10 pers kvar här inne, 10 pers som skriver och kan klappa varandra på axeln om hur bra ni är så får ni se hur kul ni kommer att ha det.
Lycka till, oinnovativa barnrumpor 🙂
[/ QUOTE ]
Kunde inte sagt det bättre själv!
Synd att du inte vågar stå för det bara! -
Svar till:
Annars har du en annan klassiker här:
http://www.coolstuff.se/p31/Feromonparfym.html?osCsid=7b4a4ed1984e886223c4f791026917b9
Nu kan det inte gå fel!
[/ QUOTE ]
Vad skall ni med en sådan doft till den funkar väl inte på dom ställena ni brukar festa på eller?
Eller det finns en annan sort till er?
-
Jag vill också ha en sådan!

-
Fan va gött!
Folksam har tidigare inte tagit i kite utrustning eller surfgrejer för den delen det ända dom ersatte för typ 1 år sedan var wakeboards undrar när dom ändrade på det värt att kolla upp.
Henke knäckte sin bräda precis och fick inte ut en krona hans försäkringsbolag gäller inte kiteutrustning alls precis som dom flesta andra!
Kul at folksam har tagit sitt förnuft till fånga!
Trodde aldrig att dom skulle ändra på det!