Forumsvar skapade

Sida 151 av 552
  • patrikol

Medlem
    6 juni, 2005 vid 17:35 som svar på: Har testat SS Oneline

Tack! smile.gif

• patrikol

Medlem
    6 juni, 2005 vid 16:54 som svar på: Behöver surfskjts på tisdag från Lund

Tja bor ju i Malmö skall nog ut en sväng i morgon förmiddag.
    Får ni ingen lift från Lund så hör av er!
    Patrik

• patrikol

Medlem
    6 juni, 2005 vid 16:27 som svar på: Har testat SS Oneline

Kan vi inte få se lite bilder på det hela? smile.gif

• patrikol

Medlem
    6 juni, 2005 vid 16:18 som svar på: Miss Reef 2005

Inte förmycket vikt för mig inte! smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 22:10 som svar på: Kiteskola Vellinge?

Har nästan bara hört bra om instruktörerna så det är klart att det finns andra än Anna som är bra.

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 21:07 som svar på: Beställa Raven?

Jag vet Luuddee men jag vill gärna bekräfta själv, men jag litar på dig du brukar vara ärlig!

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 21:05 som svar på: Har testat SS Oneline

Nja nej Liftass är ju grymmast men inget för nybörjare bara för dom allra bästa.
    Så man får helt enkelt bara drömma om dom! wink.gif

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 21:02 som svar på: Kiteskola Vellinge?

Jag hade valt Anna helt klart! wink.gif
    Nästan så att man skulle gå en till kurs bara för att man är så tröglärd! wink.gif Har du några bra tider över Anna? wink.gif
    Ps Var är alla fina bilder ifrån tjejhelgen?
    En del snygga tjejbil…. Ops! blush.gif Kitebilder menar jag ju! wink.gif

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 20:58 som svar på: Har testat SS Oneline

Nästan så att det slår Liftass! grin.gif Men bara nästan! Sorry Melker! blush.gif

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 20:55 som svar på: Beställa Raven?

Finns många bra kitemärken så det är svårt att bli riktigt besviken.
    Raven är nog en mer allround kite än Torchen den är ju väldigt extremt inriktad på just stadighet för en massa waketrick så en del gillar det väldigt mycket och andra inte.
    Har själv ännu inte provat någon Torch men dom skall ju ha blivit mycket bättre nu med uppgraderingen som Naish fick göra.
    Det var några linor som skulle justeras annars uppförde sig kiten väldigt märkligt, men det har man nu åtgärdat och erbjuder alla som köpt en Torch en liten uppgraderingssats som rättar till felet.

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 19:46 som svar på: VW eller Van

Nej tyvärr håller inte på med nonsens snack.
    Har haft ambulanser på jobb i många år av olika märken och storlekar Chevrolette vanarna stod så gott som alltid på verkstad. Nu är det ju extrem körning vid utryckning kall motor fullrulle det funkade inte med vanarna men däremot utmärkt med VW elle Mercedes jag är absolut ingen expertpå vans konstaterar bara fakta dom var dessutom väldigt känsliga för rost nu är det nog 5 år sedan som vi gjord av med den senaste så det är mycket möjligt att dom blivit bättre men då räckte dom inte till.
    Jag har själv åkt till tyskland i en riktig lyxvan så jag gillar dom skarpt men det är tyvärr inget för en kommunalarbetar plånbok.
    Skall föresten höra med släkten en massa poliser där dom har ju vanar fortfarande kanske det är som du säger att dom är bättre nu!
    Ps Könslösa Multivan ja där ser man vad olika man kan tycka tycker att det finns så otroligt många mer finneser på en Multivan än en annan bil så det är väl den absolut sista på min lista som jag skulle kalla könslös!

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 19:07 som svar på: Har testat SS Oneline

Svar till:

Patrik, jag har ju som du vet testat UDS sen den kom, det här slår allt som UDS kan erbjuda

[/ QUOTE ]
    Det slår nog det mesta en lina det är ju helt otroligt ju! smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 18:17 som svar på: Beställa Raven?

Akta dig för att testa den sen är du fast! wink.gif

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 18:14 som svar på: Var laga kiten ? Jönköpingsområdet

Har precis varit i kontakt med en segelmakare han hade något som var mycket bättre än spinnakertejp.
    Skall dit och köpa lite extra att ha om i fall att kommer inte ihåg vad det hette men skall ta reda på det.
    Är det en mindre reva typ 10cm eller mindre så kan du laga den enkelt med spinnakertejp eller liknande precis som Luuddee säger.
    Är revan däremot på ett mera kritiskt ställe typ nära eller över en söm så är det säkrast att lämna in den till en segelmakare eller fallskärmslagare.
    Lycka till det känns för djävligt när kiten går sönder men den brukar bli som ny efter ett besök hos segelmakaren.

• patrikol

Medlem
    5 juni, 2005 vid 18:07 som svar på: Har testat SS Oneline

Fan va läckert oneline kite! smile.gif
    Är dom snabbstyrda ändå?
    Ingen risk för lin trassel där inte! grin.gif

Sida 151 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA