Forumsvar skapade

Sida 167 av 552
  • patrikol

Medlem
    12 maj, 2005 vid 09:57 som svar på: Depowerlinan

Trodde faktiskt inte att du var lika korkad som Mathias!
    Han fattar forfarande inte samtidigt som han tror att han är världsmästare själv, men men poletten ramlar väl ner för eller senare det tar bara längre tid för somliga!

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 22:30 som svar på: Kolla här om ni vill!

Tja mina pojkar är viktigare för mig än att bli grymm på kite vilket jag förmodligen aldrig kommer att bli i allafall.
    För mig är det en ren njutning att få surfa på vattnet så jag njuter och har roligt istället. Det räcker för mig.

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 22:03 som svar på: Kolla här om ni vill!

Köp ch sälj är en sak vad folk egentligen får betalt är en annan, men visst det allra bästa är att inte sälja beg. alls men vem har råd till att handla nytt alltid?
    Tyvärr inte jag.

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 22:00 som svar på: Olycka i Frankrike!

På kiteforum står det att det var en 16 kvm kite, när man letar vidare om saken så står det tyvärr på spanska och franska så då kanske någon som kan dessa språk komma med riktigare information om vad som egentligen hände!

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:39 som svar på: Kolla här om ni vill!

Jag tycker att en kite som ny kostar runt 10000:- är värd lite mer än 3500:- efter ett år eller en bräda som kostar 6000:- inte är värd mer än 3000:- även om den knappt är använd. Tyvärr så kommer beg. priser förmodligen fortfarande att vara sjukt låga om folk envisas med att sälja för så sjuka priser.

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:35 som svar på: TJEJHELG!! – Kite Chicks weekend!!!!!

Vi kommer oavsätt om det blåser! wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:34 som svar på: Flickor + Kite = Förhandlingsfråga

Gör ni det så vill jag vara den första att klaga på allt snack om vind o kite! smile.gif wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:33 som svar på: Depowerlinan

Har inte alla på näset EH numera? Va faen Rambo du får ta dig i kragen har du missat någon på näset? wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:30 som svar på: Kolla här om ni vill!

Det var länge sedan dom är ett skämt men så länge folk säljer till sjuka underpriser så får vi skylla oss själva.

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:28 som svar på: Depowerlinan

Då kanske man skall kolla om bommen inte är sliten i hålet och byta den istället om det nu går av linor så mycket. Lär ju knappast bero på depower linan i så fall. Är det en 05 eller 04 bomm?

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:26 som svar på: ÅrePics, nu även med lite bilder från Eventet v9

Goa bilder men när kommer sommar bilderna! cool.gif
    Vi här nere kör snart i shortie! wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:22 som svar på: Depowerlinan

Stup i kvarten! Tja du förnekar dig aldrig!
    Naish linor är det inga som helst problem med håller precis lika bra som vilka andra linor som helst.
    Chickenloop linan som sitter i Naish bommen har det varit några som tyckt att den slits för fort vilket säkert stämmer om du kör väldigt mycket.
    Det i sin tur betyder att istället för att hålla i två år så får du kanske byta den redan efter ett och ett halvt.
    (en ny kostar 150 kronor ch byts på 5 min)
    Sen om det är att betrakt som stup i kvarten är ju upp till betraktaren jag tycker uttalandet mer låter som stupid en gång kvarten!
    Naish bommen är den skönaste bästa som gjorts och är ännu bättre nu med 5e lina.

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:09 som svar på: PKRA World Ranking 2005

Grymt Micke och Chrille! smile.gif

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:03 som svar på: Flickor + Kite = Förhandlingsfråga

Va faen Zoois är ju rena rama supermodellen ju! smile.gif

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 00:48 som svar på: Depowerlinan

Du byter ut depower linan och loopen i ett. Kostar inte så många pengar. Själv har jag alltid en extra i surfbussen för att kunna sätta på direkt om den skulle gå av.

Sida 167 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA