patrikol
Forumsvar skapade
-
Hänvisade inte avvisade! Tror att han fick det mycket bättre på den andra sidan!
-
Sagt av den största nörden själv! Väx upp någon gång du är ju för fan inte 12 år längre! Hoppas verkligen att du inte är hälfte så korkad som dina inlägg gör gällande för då får du söka hjälp!
-
Nej fan jag tror nog mer på dina personliga reflektioner som har träffat homon in person så att säga.
Jag för egen del bryr mig inte så mycket om själva vinnaren tycker bara att det är väldigt kul att få rapporter ifrån ställen som jag själv förmodligen aldrig kommer att kunna besöka.Har hört mycket skit om domarna i pkras tävlingar så det har säkert sin sanning i det hela.
Dina åsikter har väldigt stark betydelse här på Steffo så man lyssnar och lär hela tiden sen har man fått lära sig att sålla mellan vad som är relevant och vad som är ren PR.
Men det får vi ta du bidrar med fantastiska bilder och mycket kunskap man måste lära sig att sålla bara en del bullshit med men oftast kul bullshit så Steffo är i stort behov av karraktärer och det kan man nog kalla dig.
Så kör på hårt som vanligt så sållar jag bort när det blir för bra. Vad vore Steffo utan Rambo!
-
Tråkigt Anna hoppas att det inte är för mycket favorit röstande ganska vanligt inom bedömningssporter. Bara ös på Anna. Vi tycker att du är bäst!

-
Nej vi hade fått våra 3 timmar så vi var rätt nöjda då. Men ni fick en go session förstår jag. Lite vågor med eller?
-
Det är en Protec samma som vi skejtare använt i många år funkar mycket bra.
Den Stellan har tyckte jag var helt ok utseendemässigt.
Även om jag nog valt en svart istället. -
Vi hade bra vind tills att ni dök upp så det blev en 3 timmar på vattnet i allafall. Men sen var det rätt kasst så det var säkert bättre på er sida. Ja Eddie var hos oss först. Men jag tror Henke hänvisade honom till er istället!
-
Mycket intressant info!

-
Det har också betydelse på vilket håll revan går med eller emot tyget eller hur man nu skall uttrycka sig där belasningen på materialet är som minst funkar spinnakertejp men där belastningen är som störst och med större revor måste man sy.
På ena hållet så är förutsättningarna väldigt gynnsamma för att revan skall utöka sig och då måste man sy. -
Ja va fan då skall man väl inte gnälla över bidraget då!

Saknade dig igår Johan 10:00-18:00 Sol, 8-10 m/s jämn vind korvgrillning så jävla gött!
Var ute 4 timmar idag med men det var ganska byigt så man blev fort trött. -
Så du menar att alla kommunalanställda bara sitter av sin tid och inte jobbar?