patrikol
Forumsvar skapade
-
Det märker du först när du blir det.

-
Men du blir ju så mycket klokare ju! Bildad och allt!
En riktig power kille skulle man kunna säga ju! 
-
Ja den är läcker! Är det inte den jag plåtade på motormässan?
-
Högtak! Har du försökt köra in i ett parkeringshus med en sådan!
Nej det går bort direkt men det andra skall du säkert kunna lösa givetvis beroende på om det är en liten eller stor MC en Ny 1800cc Guldwinge kan bli problem. 
-
Ok Ja jag kom ju på att det skulle varit cdas isåfall. Kiteare i mellansverige är minsan inte illa det i heller!

-
Vilka två kan dölja sig bakom denna signaturen? CDAA

-
Fan va gött både Micke och Christian!

Vet du inte det Johan? Alla gör numera så avancerade trick att det är bara dom själva som vet vad det är
Har dom tur ibland så är det någon av domarna som känner till tricket och det är då dom vinner!
-
Lars 47 är ju Lars Dam!
Har vi så fint främmande på Steffo!
Mycket duktig kille som gjort många tester och resereportage! Speciellt på dom danska kitesidorna av förklarliga själ. 
-
Tja fast jag tycker att bilden är rätt läcker ändå!

-
Inte bara lönt väldigt bra både som övningskite och så att kompisarna kan få prova lite, borde alla ha i sin samling.
Dessutom en otroligt rolig leksak.
Länken visar tubkites som övningskite en mindre foil är bättre både prismässigt och utrymmesmässigt.
Att den sen håller när folk som aldrig provat förut kör ner den i backen gång efter gång är ju inte fel det i heller. -
Beror på vad du väger. Väger du 80-90 ta en 10a väger du 65-80 ta 9an det är inte så stor skillnad att du inte kan ha vilket som.
-
Ja Tack det gillar vi!

-
är väl skönt att kunna tjabba lite utan att alla gnällspikarna är och gnäller hela tiden.

-
Det är en konst att låta bli att svara på det som man tycker är helt upp åt väggarna. Jag övar för fullt hela tiden.