Forumsvar skapade

Sida 185 av 552
  • patrikol

Medlem
    11 april, 2005 vid 10:08 som svar på: Komplettera till 15kvm

Kan bara hålla med Micke en 11kvm blir hur bra som helst.
    Tycker själv att 5 e linesystemet är skit bra funkar till vilken kite som helst och du har att välja på North eller Naish för kompletta system. Vill du ha shift så kan jag fixa bra pris på ett sådant.

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 21:09 som svar på: Haj skräck! El-grjej som skrämer bort hajar?

grin.gif

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 21:01 som svar på: Haj skräck! El-grjej som skrämer bort hajar?

Mycket vithaj på Fuerteventura? grin.gif Nej åk till Durban så kanske du har någon chans att träffa dom. Fast då måste du ta dig utanför hajnäten förstås!

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 19:03 som svar på: Habo ljung søndag?

Ja hörde att det varit en härlig dag! Hade själv ingen bil så det blev inget tyvärr gläds med er som fick chansen! smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 17:44 som svar på: Lite ATB på secret-vikingtown-spot

He He kul bilder! smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 17:42 som svar på: Björkäng idag?

Fina bilder hade själv ingen bil så jag kom aldrig ut till någon spot alls så bättre själv än inte alls tycker jag! wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 11:40 som svar på: SOS Razor 130*36,5?????

Med tanke på att han inte väger mer än 75 kg så funkar den stoleken säkert bra. Man brukar annars säga att 38 cm är bra till nybörjare. längden är inte lika betydelsefull kring 130 brukar passa dom flesta bra. I lättvind kan man ha lite större bräda dock.

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 08:32 som svar på: Habo ljung søndag?

Vädret i Lomma 2005-04-10 10:00

Håller tummarna för er! Än så länge så ser det inte så lovande ut tyvärr!

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 08:30 som svar på: 12kvm eller 14kvm?

För våran del som väger lite mer så tror jag att det blir 16 kvm.
    Nu har jag även bytat bräda en nog så viktig faktor i början.
    Hade en 130/35 bräda tidigare grymt skön bräda när det blåste på gränsen till vad du kunde hålla emot med kiten.
    Men så fort det blåste lite mindre än så fick jag liksom inte till det riktigt gick och svor och undrade vad det var för fel.
    Nu har jag bytat till en något större bräda 132/39 och det känns helt suveränt nu så kan jag köra med en 12a.
    Med den mindre brädan så räckte det inte med en 14 kvm!
    Så bredden på brädan är en nog så viktig faktor att ta med i beräkningen om man inte är en flugviktare! wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 07:20 som svar på: 12kvm eller 14kvm?

För min del när jag stod i valet och kvalet så var det mycket till hjälp när andra sa vad dom hade valt.
    Men visst vi är ju alla olika.
    Med tanke på att jag inte provat 16 kvm ännu så tänkte jag att det kanske var lämpligare med mitt svar.

• patrikol

Medlem
    10 april, 2005 vid 06:19 som svar på: 12kvm eller 14kvm?

Jag har precis stått i exakt samma val. För mig blev der 12 och 16. (Väger 92kg)

• patrikol

Medlem
    9 april, 2005 vid 22:35 som svar på: Team Airborne, bilder från fre-lör

Goa bilder! smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 april, 2005 vid 22:33 som svar på: Geilo är Snowkiting mecka Vilken dag! Lite pics!

Goa bilder! smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 april, 2005 vid 22:32 som svar på: VM Coche, training

Nice! kul att få se Kicki igen! smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 april, 2005 vid 14:53 som svar på: Tavling

Tyvärr så är det hela väldigt olika från år till år. Det har ryktats om lite tävlingar då och då här men ännu så är det inte några som är bestämda med datum vad jag vet. Men några om året brukar det bli.

Sida 185 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA