patrikol
Forumsvar skapade
-
Nej jag blandar inte ihop något kanske förkortningen var fel då om CF II betyder Microdrive det har jag aldrig hört. Men annars är det rätt att det är Ultra II och Extreme III som jag pratar om.
-
Har inte du torrdräkt Marcus!
Man eller mus! 
-
patrikol
Medlem29 mars, 2005 vid 18:59 som svar på: Naish Kids läckra bilder med nya Thorn brädan! Även coola filmer!Coolt att den nya generationen är så grymma!

-
Nä vi orkar inte höra det då skall bara jag berätta varför Naish är bättre och då skall en annan som tycker att Cabrinha förklara det osv…. Saab eller Volvo det är upp till var och en. Vi har alla olika preferenser.
-
Gött då vågar man kanske beställa än Raven då!

Eh
vilka, märken du föredrar eh har jag ingen aning om! 
-
Räcker med Ultra II minne det är för hastigheten när du tar snabba bilder i följd dom vanliga minnena hinner inte läsa utan kameran måste vänta på minnet! Extreme III är ännu snabbare och dessutom tåler dom extrem kyla och värme så det är ju bara vid extrema miljöer som det behövs.
Väntar med spänning på att få se din nya kamera du blir säkert mer än nöjd Eddie!
-
patrikol
Medlem29 mars, 2005 vid 13:59 som svar på: Naish Kids läckra bilder med nya Thorn brädan! Även coola filmer!Nice lite bilder ifrån fabrikerna är alltid kul!

-
Stellan kör Naish numera endast det bästa är gott nog för honom!

-
Ser du det som det så hör av dig jag ser det mer som små skoj mellan polare!
-
Gött glöm inte lite bilder bara!