Forumsvar skapade

Sida 201 av 552
  • patrikol

Medlem
    22 mars, 2005 vid 07:58 som svar på: OceanRodeo 2005!

Har också bara positiva erfarenheter av OR grejor. smile.gif

• patrikol

Medlem
    22 mars, 2005 vid 07:51 som svar på: Pimp my ride – Extreme surfbuss

Håller på att lägga upp den på Ftpn så fort Stefan kollat den så lägger han förhoppningsvis upp den.

• patrikol

Medlem
    22 mars, 2005 vid 07:45 som svar på: Svetsa latexstrumpor på torrdräkt

Ring mig när du har tid Stellan. Nej inte Liquiusole ta då hellre kontaktlimm det skall ju funka.

• patrikol

Medlem
    22 mars, 2005 vid 01:10 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Nej det märks för det var inte många rätt i det uttalandet,

Har aldrigt tyckt att någon klagat på mig förräns du nu kanske. Det hela handlade om att svartmäla någon och det skall ingen göra här oavsätt vem det hanlar om.

Så som Jakob uttalade sig ”folket på steffo har noll koll” så kunde det mycket väl uppfattas som att han tycker att alla är pantade här på Steffo.. Så läs vad jag skrev istället så ser du varför och att det var av ren omtanke.

Du kan vara helt säker på att jag aldrig skriver något som jag inte står för eller tror att det är så.

”Jag lovar att folk inte kommer klaga om du slutar fokusera på små JÄVLA skit saker som en harmlös halvironisk mening.”

Har aldrig fokuserat på små JÄVLA skit saker och kommer aldrig att göra det iheller läs vad jag oc´h Jakob har snackat om och inte halva meningar!

Du kan vara så säker att om någon kompis till mig säger något som kan uppfattas väldigt negativt av omgivningen så säger jag garanterat till honom så att han blir medveten om det. Av ren välmening.

Mina nerver är alltid lugna men du brukar komma med vettiga saker så förmodligen var du bara toppad eller trött!
    Go Natt

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 23:26 som svar på: Man blir ju bara så frustrerad.

En tolknings fråga jag har aldrig pratat om var du hittade en tjej utan var ni söp skallen i bitar för någon kväll sedan och det var i allafall inte Schlagerbaren!

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 22:13 som svar på: Köp&sälj

Du kan fråga 60 eller 600 eller 6000 du får samma svar i allafall. Procentuellt skilljer det sig inte mycket.

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 21:52 som svar på: Pimp my ride – Extreme surfbuss

Kan tro ja! Den finns på HDisken

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 21:47 som svar på: Köp&sälj

Eftersom att det inte längre kommer någon indikation på kiteforum sidan är det som är problemet. Att det var bättre för är hur enkelt som helst att konstatera det kan vem som helst göra om man tycker så. På kitekonfen tycker 70 % så. Sen är det Stefans forum och han gör som han vill.
    Tror inte det finns någon här som inte tycker att det är bättre på köp & Sälj nu än innan problemet med att ingen kollar där längre är det som är problemet.

Är det som du säger lika många där inne och kollar som tidigare eller lite mindre så är det inget problem. Men är det som vi befarar att det är nästan ingen alls som kollar där jag kan kolla på mig själv jag kollade när något var till salu tidigare minst en gång om dagen nu kollar jag inte en gång i månaden! Jag glömmer helt enkelt bort den där köp & Säljes som finns någon annanstans än på kite konfen. För det är där jag är när jag är på Steffo.

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 20:40 som svar på: Svetsa latexstrumpor på torrdräkt

Det var inte snällt Stellan! Luuddee kan ju inte hjälpa att han ser ut så! wink.gif Tycker det är en väldigt bra bild visar ju vilken stillig pojke han är! wink.gif

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 20:34 som svar på: vad kör ni för bil??

Kick Down säkert inget för min börs!

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 20:23 som svar på: vad kör ni för bil??

Du kan nog klara dig på 4 liter milen om du kör försiktigt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 20:21 som svar på: Nikon D70, Canon 300D eller 350D

Problemet med att handla på postorder när allting funkar är inget men så fort något inte funkar och man skall börja kolla upp var man kan lämna in kameran någonstans när den plötsligt inte funkar som den skall. Då har du plötsligt alla problemen på en gång och kostar gör det om du nu får någon hjälp alls.

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 20:18 som svar på: Köp&sälj

Du har tydligen inte fattat något så det är inte lönt att svara på dina korkade inlägg!
    Läs var problemet ligger istället det framgår tydligt av dina uttalande att du inte fattar alls.
    Det är inget som skall bort det är koden bakom fassaden som behövs fixas till inte utseendet på köp & sälj när man väl kommit dit utan att ingen kommer dit, det är möjligt att det funkar utmärkt på windsurfing konfen men nä’r 70% av användarna på ett forum tycker att det inte funkar så tro mig då funkar det inte! Oavsätt om du eller jag tycker att det funkar.

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 19:46 som svar på: Köp&sälj

Har inte med det grafiska att göra alls det är mycket bättre nu än innan. Det är upplägget som inte funkar du kan kolla mina tidigare inlägg så ser du var problemet ligger.

• patrikol

Medlem
    21 mars, 2005 vid 19:10 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Jo det har vi förstått Luuddee! Att du tror Luuddee! wink.gif

Sida 201 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA