patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja eller en stor trut!
Hurdan jag är få du snart en uppfattning om.
Häng nu inte upp dig på dom som bara är ute för att snacka skit om folk dom typerna finns överallt och det är inte så mycket vi kan göra åt det mer än ryta till när det går för långt.
Som tur var är det bara ett fåtal som försöker fördärva för alla oss andra och jag har bra koll på vilka dom är så det är därför som jag säger ifrån ibland men det är inte så ofta och det är ju skönt det. -
Ja det kom väl från rätt röv!
Vad är det jag skall sluta med?
Svara på folk som ger sig på mig med direkta person angrepp?
Som inte hör hemma här alls? -
Håller med om att det kan vara snyggt med något enkelt och inte så mycket grafik men tyvärr har det mesta sett för jävligt ut även med lite grafik bara kul att se att det nu finns snygga designer både med och utan mycket grafik. Tablas har ju nästan alltid haft snygga brädor utan för mycket grafik men det är inte så många andra tyvärr.
-
Ah va fan det är ju bara kul med lite hugg på varandra det gör vi nog alla lite till mans det är inte detta det här handlar om detta är något helt annat!
Här gäller det att svartmåla en person och ett kitemärke på ren jävelskap och det är en annan femma!
-
Tack nu vet alla andra svaret jag har vetat det länge!
-
Har snart 6000 inlägg och 98% positiva 2 % negativa varav dom flesta är svar på dina inlägg ringer det någon klocka snart eller är det helt tomt däruppe?
-
Visst räcker det med en bräda kring 130 eller något mindre om du är så pass lätt såg nu att du ju kört innan så du kan nog ta det du får bäst pris på utan problem.
-
Ja jag är tillräckligt gammal men du beter dig som om du var 13 förmodar att du är något äldre även om det är väldigt svårt att tro!
-
Nej då men det finns några få individer som jämt skall hacka på mig och även andra och tillslut så blir man helt enkelt förbannad! Känner dom flesta som är väldigt duktiga inom kitevärlden och ingen av dom har något behov av att tala om för dom som är sämmre att dom är kassa! Det är bara dom som själva inte är tillräckligt duktiga för att vara säkra på sina egna kunskaper som gnäller på dom som är sämmre. Det är kanske inte så lätt för dig att fatta i ett enkelt inlägg men dom som jag nu riktar mig emot hackar på mig alltid och tillslut så blir det helt enkelt för mycket jag har inget behov överhuvudtaget att få reda på något som jag redan vet.
Vi här på Steffo skall hålla oss till positiva saker om andra personer och inget annat! Viket somliga personer som typ Dirk Diggler/Jorge Jung/Mattias eller vad han nu väljer att kalla sig inte har fattat ännu!
Så det blir ibland så att man måste säga ifrån. Men det är ytterst ovanligt och endast ett fåtal individer som sysslar med sådant!

-
Ja du kan lyssna du med för du är den värste på att göra precis så!
Skillnaden är att Hengo är hyffsat duktig på kitea vilket inte du är men du tror att du är. 
-
Tyvärr finns det folk som inte fattar det och det är då det blir farligt!
Jag vet att jag inte är duktig på att kitea så jag behöver inte sånna som dig som ständigt tror att dom behöver påminna mig om något jag redan vet!