Forumsvar skapade

Sida 219 av 552
  • patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:03 som svar på: moderatorgnäll.

Risken är bara att du blir ganska ensammen i denna tråden. För dom flesa vill faktiskt snacka kite här på Steffo tro det eller ej!

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:56 som svar på: Kite märken

Om du fortsätter att bara skriva skit om mig och inte kiterelaterade saker som vi skall diskutera här så är det inget hot att jag skall radera dina inlägg det är ett löfte och det är min skyldighet som modertor. Inga personangrepp är tillåtna här på Steffo att du har fått hålla på och förstöra länkar så här länge beror bara på att jag som jag tidigare sagt inte vill moderera mig själv men du tvingar mig.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:51 som svar på: Kite märken

Tyckte det var helt obefogad kriik! känner mig inte träffad för fem öre!

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:31 som svar på: Kite märken

Hot? Ha Ha vem tror du behöver en valium? Jag har förtvivlat få dig att fatta att jag bara vill snacka kite men du ger dig inte en sekund fortsätter att snacka skit istället för kite väx upp!

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 17:54 som svar på: Kite?

Ge dig Dirk! Mathias!

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 17:49 som svar på: Kite?

Huber har lämat över kursrna till Stellan så det får du i så fall ta upp med honom.

Huber har eller skall lägga av med kurserna. Dom andra som du nämner är ju väldigt duktiga men det finns fler som är duktiga här nere så det är bara att väja och vraka.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 17:34 som svar på: Kite märken

Du kan ju börja med att ge fan i berätta för mig vad jag skall säga och koncentrera dig på vad du själv säger istället.

Det är rätt tragiskt att du inte fattar vad det är du gör. utan forstätter att snacka skit om mig.

Men det var sista skitsnacket ifrån dig nästa skitsnack om mig ifrån dig raderas direkt.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 17:05 som svar på: VA fan

Aj då ingen bra reklam just nu då alltså! wink.gif

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 16:59 som svar på: snökite i klagshamn

Tradigt men dom kostar inte många pengar så det år ju alltid något.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 16:55 som svar på: snökite i klagshamn

Måst ge er all heder åt försöken i allafall. smile.gif

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 16:54 som svar på: Kite märken

Håller helt med därför är jag tvungen att säga ifrån när han fortfarade hoppar på mig.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 16:48 som svar på: VA fan

Du har inte missat något Micke mest skitsnack inte många som kan slänga in lite coola bilder i detta vädret.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 16:46 som svar på: Kite märken

Med tanke på dom inläggen som du kommit med som Dirk Diggler så är dom inte särkilt genomtänkta och ibland rent av korkade.

Du har vela snacka skit om mig men gjort det på så sätt att du själv hamnat i dålig dager och inte jag som det egentligen är menat.

Så visst kan man svänga sig med fina ord men används dom på fel sätt så blir inte effekten den tänkta.

Du försöker utmåla mig som en skitsnackare som inte kan kite alls och bara sitter och ljuger för att jag får handla billigare Naish kites.

Jag uttalar mig aldrig om några saker som jag inte har koll på avancerade kiteinställningar eller trick frågor låter jag dom som kan det bättre sköta.

Men om vissa produkter är bra eller dåliga kan jag alltid få reda på på något sätt, och sen delar jag med mig av dom uppgifterna.

Du har snackat skit om mig tillräckligt länge nu så snart nog raderar jag dina på hopp direkt utan svar.

Men eftersom att jag inte gärna moderera mig själv så har jag inte gjort det ännu så länge.
    Men hade det varit någon annan som du försökte smutskasta hela tiden så hade jag radert dina påhopp för längesedan.

Jag tycker att vi skall snacka kite och inte hålla på och snacka skit om varandra alla kan inte gilla alla så är det bara men de kan man hålla för sig själv.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 15:44 som svar på: Bilder från frasses o höllick 10-02-05

Gött! smile.gif

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 15:44 som svar på: snökite i klagshamn

Ni är ju riktigt grymma gubbar! smile.gif Har inte ens funderat på att ge mig ut i detta vädret!

Sida 219 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA