patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem3 februari, 2005 vid 19:41 som svar på: Manual till Caravelle + problem med diffspärrDet är den jag pratade om! Vill ha men tycker att priset är i saftigaste laget! Men har du gott om kulor så slå till den är väldigt bra.
-
Läckert får väl bratsen köpa sen kommer vi andra och hälsar på!

-
Denna är mycket bra! Är du intresserad kan jag fixa ett bra pris på den.
http://www.swell.se/show_product.jsp?id=64 -
Konstigt jag gjorde precis det och det funkade utmärkt!
-
Kopiera och klistra in i ett worddokument.
Så kan du läsa det lite lättare.
-
Försök att hålla bilderna kring 900 i bredd så slipper vi bläddra så ända in i Bomben! Tack på förhand.

-
Klart att jag fattar Ironi men den gubben
du satte är inte en Ironi gubbe så det satte liksom nivån utanför ironin och på förbannad planet.
Ironi gubben ser ut så här
-
Svar till:
Ska du köpa begagnat så köp endast 2004 modeller. Det händer mycket i utvecklingen.
Ska du bara köpa en kite köp en 14 m2
Ska du köpa en ny kite så köp en Naish (enligt min personliga åsikt de slitstarkaste på marknaden).
Bräda: Köp en runt 130 cm – inte längre än 140.
Satsa på ett bra säkerhetssystem på bommen.
Köp den tjockaste våtdräckten. Du fryser oftare än du är för varm.
Välkommen i klubben!
[/ QUOTE ]
Du kan utan problem handla 03 kites med.
Äldre än 03 hade inte samma kvalite´. Annars är det inte så väldigt stor skillnad på 03 och 04a att en nybörjare känner någon skillnad.
-
Gött med lite reseskildring när minusgraderna sänker sig över Skåne!

-
patrikol
Medlem31 januari, 2005 vid 18:30 som svar på: Manual till Caravelle + problem med diffspärrJa skit kasst men skulle någon hitta några någon stans så säg gärna till har letat med ljus och lykta överallt.
-
patrikol
Medlem30 januari, 2005 vid 22:12 som svar på: Manual till Caravelle + problem med diffspärrStämmer finns inga mekar manualer till T4.
Finns något liknande men original VW priset ligger någonstans kring 700:- men dom är väldigt svåra att komma över.