patrikol
Forumsvar skapade
-
När det gäller T3 så är motorn en evighetsmaskin i de flesta fall kolla bara på alla firmabilar och taxibilar som rullade både 40 och 50000 mil utan problem. Spindelleder brukar vara en svag punkt kolla absolut så att avgasröret är ok det är ett riktigt ormbo och kostar en smärre förmögenhet att byta ut.
-
Härligt att se att ni inte heller fegar för lite kyla! Kul bild!

-
Min kamera kostade mig 14000:- vågar man stoppa den i en hemma gjord plastpåse?

-
Var har du hittat det huset? Vad är det för märke?
Vill själv ha ett men har inte handlat än.
Finns det olika storlekar? -
Du har fått det hela om bakfoten lite jag proklamerar inte mer för Naish än något annat märke.
Det som blir jobbigt är ju att vissa envisas med att snacka skit om Naish och då menar jag skitsnacket och inte konstuktiv kritik typ att Naish brädor inte varit dom bästa tidigare detta är ett välkänt faktum lika väl som att UDS var en flopp.
Jag menar dom direkta felaktigheterna. Mitt största fel är väl att jag inte kan låta bli att svara och då blir det ju lätt lite tjat fram och tillbaka.
Jag är skyldig till att svara på alla påhoppen och eftersom det är ett antal som bestämt sig för att snacka skit om just Naish så blir det ju många tråkiga inlägg jag måste helt enkelt lära mig att inte svara på alla tokiga påstående som dyker upp.
Var och en som känner provar kollar på tester världen över kommer ju själv att komma fram till att Naish inte är sämmre än något annat märke.
Vilket några har tagit som livsuppgift att proklamera.
Hade det varit lika mycket skitsnack om något annat märke så hade jag försvarat dom.
Konstruktiv kritik är inte bara ok det är mycket bra men att leva efter devisen allt är skit berättar bara hur fel på det man är inget annat.
-
Det mesta av ditt inlägg är så korkat att det egentligen inte förtjänar något svar men X3 bra kite men X4 ännu bättre förmodligen var X2 allra bäst.
V4 små storlekar helt ok större storlekar inte så bra.
Hur dålig jag är på att kitea har inget som helst med att göra om jag kan hämta information om olika kites eller brädor är bra eller dåliga.
Rambo är mycket dutig och erfaren dock så brukar jag hämta information om olika kites eller brädors egenskaper av betydligt duktigare kiteare än Hugo.
Det enda jag håller med dig om är att folk skall sluta gnälla så mycket och komma med konstruktiva saker istället förresten prova med att sluta gnälla själv eller gör som jag gnäll aldrig.
-
Är det så mycket pengar så tjänar du en hel del kan tänka mig att gränsen för att det skall vara lönt ligger kring 50000:- vad jag kommer ihåg så betalade jag ingen moms utan den dyraste posten låg på inreggistreringen i Sverige sen var det tyska skyltar samt någon form av tyskvägskatt har för mig att allt totalt förutom bilenspris låg någonstans kring 3000-4000:-
Kolla här står det mesta som du behöver veta.
http://www1.bilprovningen.se/externt/bilprovningen/www/www_bilp_se.nsf/DocsLookUpAll/Privatimport_bil?OpenDocument -
Han själv aldrig se det men är tydligen väck nu så då är väl saken löst?
-
Har själv handlat surfbuss i Tyskland ju dyrare bil du köper desto mera tjänar du är det allt för billiga bilar så är det inte lönt.
-
Inom vertskateboardvärlden så har vi haft besttrick vilket brukar vara ett populärt inslag kanske kan vara en grej.

-
He He

-
Kan ni tänka er att det fanns folk som hade torrdräkt en sådan här fin dag!