patrikol
Forumsvar skapade
-
-
Ja på X4an så sitter ”Snow Kite Attachment” fästpunkterna på strutsen som sitter näst längst ut på kiten på X4an till skillnad ifrån kiten på bilden.
http://www.naishkites.com/pdf/x4.pdf
Det finns ett färdigt ”Revers launch bridle” att köpa separat men det går säkert att fixa själv med egna linor.
Jag har själv ingen erfarenhet av Shift systemet på snö så det ber jag att få återkomma med men det kan mycket väl vara så att bakre fäsning för linorna just på snö är att föredra.
-
patrikol
Medlem6 december, 2004 vid 08:42 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!Snacka om julklapp!
Nästan bättre än Naish filmerna! 
-
Kan man tröttna på Best reklamen? !!!!!!!

-
Nej det är helt sjukt du kan ha 20 pers som står i gångarna på bussen gissa vilka som dör först!
-
Ja den är skit fräck men ser ut att välta när som helst!
-
Mycket bra jobbat säg nu till om ni behöver ytterligare hjälp. Det finns ju massor av olika människor här med alla möjliga tänkbara kontakter.
Kanske någon som känner någon som jobbar på Länstyrelsen som man kunde prata med innan själva kontakten med Länstyrelsen så att man kan få lite tips om vad som funkar och vad som absolut inte är lämpligt att komma med.
Eller bara berätta hur det brukar gå till vid olika förhandlingar på Länstyrelsen.
Eller någon som kan något om fåglar som kan se lite mera opartiskt på det hela inte bara ha skygglappar för ögonen och tro att allt i här världen kretsar kring fåglar.
Eller någon som …… Osv.
-
patrikol
Medlem5 december, 2004 vid 13:47 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!Så här års är det jävligt tråkigt på Steffo men ibland så lyser Rambo eller någon annan lyckligt lottad upp medm lite bilder så att vi kan bli riktigt avis här hemma i höst mörkret!
-
patrikol
Medlem5 december, 2004 vid 13:08 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!Äntligen lite kloka ord! DD och Gogga! Jag suger åt mig som en svamp och skäms lite för att jag inte kunde vara där!

-
patrikol
Medlem5 december, 2004 vid 12:55 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!Om man som i detta fallet har typ 200 kiteare som skulle kunnat engagera sig bättre och inte dyker upp på ett möte och sedan bara hackar på en enda så ja då blir det person angrepp speciellt om man då försöker att måla upp en bild av den personen som är negativ.
-
patrikol
Medlem5 december, 2004 vid 12:07 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!Tycker alltid att det är onödigt med personangrepp! Så där har du mitt fulla stöd Bengt!
-
patrikol
Medlem5 december, 2004 vid 11:52 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!Nej jag drog inte och surfade istället vilket bara är ett felaktigt antagande av dig och Henrik.
Jag hade aldig hunnit med att köra till Helsingborg på ett möta den dagen.
Jag ställer alltid upp och det vet dom som känner mig den bilden som ni så förtvivlat försöker måla upp av mig är helt felaktig.
Däremot visar den ganska tydligt vad ni två lägger ner er energi på.
Än en gång prova med att vara positiva någon gång eller beröm någon. Det är faktiskt minst lika givande som att bara hacka ner på allt och alla i tid och otid.
-
patrikol
Medlem5 december, 2004 vid 11:15 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!När fan har jag sagt att det skulle passa bara mig? Jag jobbade! Prova det någon gång så kanske du vet vad det handlar om!
Hacka på någon av dom andra 200 som inte var där som kanske till och med var lediga! Nu har jag sagt mitt i detta ärendet inte lönt att argumentera med trångsynta människor.! 
Ps Prova att någon gång hitta något positivt i stället för att bara leta fel hela tiden!