patrikol
Forumsvar skapade
-
Fegis vi riktiga vikingar tvekar inte ens med våtdräkt!

-
har du messenger johan så kan jag skicka den till dig
-
Tja i det valet så! Torrdräkten kommer du att ha glädje av i många år, men resan förmodar jag är något kortare!

-
Ja något galet är det just nu kanske många som laddar ner samtidigt har 7,5 Mbit men kom inte upp i mer än 5 kbit och det tog i går cirka 30 min att få ner filmen idag skullre det ta 5 timmar! Prova igen lite senare.
-
Kan ju vara något tillfälligt fel kollar om jag kommer in.
-
Ja hade du eller jag bara haft hans kite så jäklar!

-
Fick använda ftp programm och ladda ner filmen innan jag tittade på den det andra sättet tog för lång tid. Försök få ner den för den var bra.
-
Hör med Anders Landin eller någon annan i Tablas gänget dom har haft kites med Metro tryckt på som reklam.
-
Har sett både Melker och Micke när det blåser så i i hel… men om det var 24 just den gången vet jag inte. Sist jag och kaiser var ute blåste det ju 18 m/s i topparna så visst går det med en liten kite så!
-
Ja man vill ju inte bli skjuten bara för att man får reda på det.
-
Nej det är väl inte så farligt kan ju inte vara ett ensidigt EH kacklande hela tiden eller?

Nybörjarna tror ju att det inte är möjligt att kitea på något annat än EH.
-
Ja va faen har du kosingen så är det väl bara att slå till på den nya fina!

-
JA vi får väl försöka få ihop någon som kan snacka med länstyrelsen om det hela.
Var inte Hugo inne på att snacka med dom?
Han har ju stor erferenhet från olika länder har säkert kiteat ibland fåglar många gånger.
Det jag tycker är otroligt viktigt är att belysa är så otroligt sällan det verkligen är någon som kitear där nere.
Vi vet ju själva att det är väldigt många dagar om året som vinden inte är bra på just det förbjudna stället .
Fågelskådarna vill väl få det till att vi är där alladagar om året när det kanske är max 20% som är bra för kitesurfing.