patrikol
Forumsvar skapade
-
Grymt! Jag har ett par jag med!

-
Skota in
Skota ut -
Bryggan som du kan köra till mot kanalen vid parkvägen ligger utanför storvägen. Så då blir det nästa väg emot kanalen som heter storvägen. Dom största vågorna jag sett där är kanske 1,5 meter så dom har inte varit så stora när jag varit där. Men visst hade det varit kul med lite höga vågor också tyvärr har det aldrig varit det där jag varit. Inte i Sverige i allafall.
-
Fan va du e klok Bengan! Att jag inte tänkte på det när jag låg och svor över att jag inte fick på mig dom.

-
Ja det tycker jag med men tyvärr så är det familjen som får gå först grabben fyller två år idag och sen har jag jobbat alla andra dagar på söndag jobbar jag dygnet och lördag är det kalas för släkten. Så thats life!
Blir tyvärr inte mer än två tre tillfällen i månaden och chansen är ju ganska stor att det inte blåser just dom dagarna.
Dessutom måste det blåsa 8 m/s + för att det skall funka för mig.
Jag får njuta av era rapporter bilder och filmsnuttar istället.

-
Tänk på att bara skicka sms när ni är på plats och vet till hundra % att just nu är det perfekta förhållande här. Allt annat är inte intressant. Tror att vi måste vara väldigt noga med den här punkten annars så blir det många som inte vill ha skiten! Typ för att man får en massa onödiga sms. Eller vad tror ni andra på listan?
-
Maui! Bali är också ok

-
Hmmm förmodligen några år till minst hmmm

-
Cool film Tack!

-
Filmen ligger sen gammalt i en tråd här på Steffo.
-
Kommer Mackan så fort jag blivit tillräckligt bra. Än så länge räcker små vågorna på parkvägen.

-
Hade det på den Varipron som försvann på parkvägen för ett år sedan.

-
Glöm nu inta att plåta alla vikar du kommer förbi Zoois!

-
Christian Ditrich kör med North så hör med honom.