Forumsvar skapade

Sida 329 av 552
  • patrikol

Medlem
    11 september, 2004 vid 10:24 som svar på: Motorcyklar Knutstorp!

Ställde den utanför trappen sen kom en lastbil och stannade när den skulle köra därifrån så skickade han mcn 1 meter upp i luften och 2 meter längs trottoaren. Hade det stått en bil där hade den hamnat i baksätet på den bilen. Stod i köksfönstret och tittade på hade inte en chans att hinna ner från fjärde våningen.

• patrikol

Medlem
    11 september, 2004 vid 10:18 som svar på: Val av torrdräkt

När kommer Pyron med fasta skor eller sockar?

• patrikol

Medlem
    11 september, 2004 vid 09:22 som svar på: Biarritz! Hjalp sokes!!

Berätta gärna hur det går för dig. smile.gif

• patrikol

Medlem
    11 september, 2004 vid 09:21 som svar på: The Luscious Four kom nr 1 !!!

Självklart!

• patrikol

Medlem
    11 september, 2004 vid 09:13 som svar på: Rösta på min syrra!!!

Självklart!

• patrikol

Medlem
    10 september, 2004 vid 17:11 som svar på: Motorcyklar Knutstorp!

Min var en Yamaha Fj 1200 inte att förväxlaz med xj modellen som är en helt annan maskin. Tyvärr krossad under en Lastbil. Nu lånar jag svågerns Blackbird. Inga banracers men räcker länge till en nybörjare på MC som jag. smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 september, 2004 vid 17:06 som svar på: mugg/skärpmats-/prylhållare till vw

Inga problem för pengar kan man få vad man vill! wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 september, 2004 vid 09:50 som svar på: mugg/skärpmats-/prylhållare till vw

Beror på modell min multivan har Två mugghållare, bord, säng, samt kyl, så visst finns det mugghållare i folkabussarna! wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 september, 2004 vid 09:48 som svar på: Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?

Helt onödigt så klart jag hoppar den biten och behåller den original funkar utmärkt som hus bil redan som den är ok du får ha en lös platta man annars är där ju redan bord soffa säng och mugghållare som original.

• patrikol

Medlem
    10 september, 2004 vid 09:45 som svar på: Surfers Paradise, Australien

Jakob lämna tygtrasan hemma! Du kan ju surfa på riktigt där! Fan vad man blev avis nu då! cool.gif

• patrikol

Medlem
    10 september, 2004 vid 09:41 som svar på: shorts utanpå dräkten??!!

Ja fräckt helt enkelt.

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 23:20 som svar på: Patrikols makt!

Tja det är nog många i världen som har Tony Hawk som sin förebild jag är definitivt en av dom. Det han har gjort för skateboarden i världen är helt fantastiskt.

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 23:13 som svar på: Foto

Härliga bilder eller vad säger du Rambo? wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 19:12 som svar på: Varför skall jag inte köpa en mercedes vito 110D?

Varför inte slå till och ta det bästa Multivan! wink.gif Personbil, buss, husbil, laståsna, surfbuss, fikarum på ett bräde. Bättre blir det inte! wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 19:02 som svar på: X4 kontra V4

X4 an har bättre bottendrag än X3an med följd att den inte går att hålla lika länge i övreregistret som X3 an är betydligt mycket bättre än X3 an. Högre AR mer hangtime en kite att hoppa högt med! V4 an mer bottendrag, Snabb byggd, lätt styrd gjord för att köra dagens trick med kiteloops tex. I beaktan bör tagas att V4an inte finns kvar i Naish sortimen 05 det är en helt ny kite som heter Torch med en massa nya finesser. Kolla på http://www.swell.se/kiteSurfing/kite_naish.jsp där finns bra beskrivning på hur dom är.

Sida 329 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA