patrikol
Forumsvar skapade
-
Får bli alternativet om Naish pumpen blir för dyr.
-
Jo helt klart men ju fortare man är på vattnet desto roligare blir det eller?
-
Som sagt titta på Torch där har du typ one pump kallas för Octopus inflation. Naish hade det framtaget som prov för flera år sedan men har väntat med det tills nu.
-
Finns ännu inte i Sverige tyvärr vi var inte tillräckligt stora kunder för att få det i första svepet får hoppas att det kommer snart ändå. Det blir säker alla som säljer Naish prylar som kommer att sälja det så småning om.
-
Vet inte priset men man får ju hoppas att den är bättre än den på Biltema för den orkar inte riktigt på slutet där måste den gamla hederliga pumpen fram i allafall.
-
Så här ser den ut som vi har i Habo lite mer för dom tuffa grabbarna!
-
Härligt! Lycka till behövs shoppar här i Skåne.
-
Knappast slö är nog ganska aktiv för att vara moderator tror jag. Sedan gör jag det som jag tycker är lämpligt i egenskap av moderator inte lyssnar på omogna inlägg typ detta. Nu har jag tagit bort skitet för att jag tyckte det var galet inte för att du är oförskämd.
-
Vet inte om du har några speciella muddar i latex dom som vi har på jobb är i vanligt gummi och där använder man alltid talk det har man gjort i allatider på dykdräkter och det funkar utmärkt muddar och halstätningar är förbrukningsvara mycket har med hur man sliter och drar i dom själv också att göra, men visst skall dom hålla ett tag i allafall.
-
Kör själv med en 5/4/3 dräkt hela vintern funkar utmärkt som ett billigare alternativ än torrdräkten som tyvärr är svin dyr. Dessutom så är det ganska många som har problem med läckage. Det behöver du inte bry dig om i våtdräkt ju! Så har du gott om stålar köp torrdräkt annars köp en våtdräkt.
-
Va faen har du en sådan regering du med!
-
Använd samma talk som du använder till dina latex stringtrosor Stellan det funkar säkert bra till Pyron med!
-
Så här glad var Henke Skejtare idag!
(Kommer fler bilder senare) -
Vi sticker till Habo nu!
-
Nej det är det definitivt inte håller helt med Rambo! Köp en som visar rätt i stället. En sådan har jag och den har jag haft mycket nytta av speciellt i början. Och när det blåser 10 m/s eller mer. Bra säkerhets grej.