Forumsvar skapade

Sida 363 av 552
  • patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 10:37 som svar på: 1

Fan av du räknar bra Rambo! 1.2.3.4.5 helt fantastiskt wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 10:35 som svar på: Ahh..

Tja när du lägger upp det på det viset så va fan då är man ju så gott som stum på Steffo! wink.gif 5 om dagen! Jag tycker ju att 6 om dagen är mycket trevligare! wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 10:31 som svar på: Ångest ”deluxe”

Kan trösta dig med att från nu till måndag morgon jobbar jag 53 timmar så du kanske har det lite bättre än så? wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 10:26 som svar på: Hengo sprayar

Härlig bild!

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 21:13 som svar på: Ahh..

Välkommen tillbaka känner igen känslan efter tre veckor i Thailand fick sortera och skita i hälften fan va vissa tjabbar på här på Steffo har dom inget liv eller? wink.gif Ps Någon häftig berättelse att dela med dig av?

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 21:07 som svar på: Bris i Habo? 5,3 m/s just nu!

Fan va gött att höra då är man inte ensam i botten då! wink.gif

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 19:44 som svar på: Micke Blomwall i Fuerte!

grin.gif Vet Anki om det?

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 19:25 som svar på: Även förbud i Laholmsbukten är på gång!!

Sant har glömt att kolla ip nummer kanske är samma t.o.m.

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 19:09 som svar på: Även förbud i Laholmsbukten är på gång!!

Det är sådana klantskallar som förstör för alla seriösa kiteare ge dom en blåsning så fort ni ser dom! mad.gif

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 18:41 som svar på: Bris i Habo? 5,3 m/s just nu!

Tja eller varför inte Coca Cola, Microsoft, Ferrari, tex. hackas det alltid på. Hur många Naish kites ifrån 03 och framåt har du provat så du vet att dom är kassa? JAg har själv slingshot och Cabrinha kites och Naish jag tycker att Naish kites är betydligt bättre än dom andra men för den skull är det inte några dåliga grejor bara inte lika bra enligt min smak.

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 18:35 som svar på: Bris på näset!

Snacka om frustrerande! Men nu skall man jobba två dygn hoppas på vind på lördag för min del.

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 17:09 som svar på: April April Jag är en dumm sill!

3330! wink.gif

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 17:04 som svar på: Kitesurfing förbud i hela Varbergs kommun

Låter lite tunnt får hoppas att det inte stämmer eller att det blivit något missförstånd någonstans på vägen.

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 17:02 som svar på: Smart sätt att packa kites!

Ok då slipper man låna dammsugare utomlands i allafall smile.gif

• patrikol

Medlem
    28 juli, 2004 vid 16:22 som svar på: Hårdporr för kitesurfare

Det är nog ingen fara i den världen finns det något till alla helt klart! Fan vet om inte t.o.m dom värsta feministerna ska kunna hitta något dom gillar!

Sida 363 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA