patrikol
Forumsvar skapade
-
Men en muskel eller två är inte fel det i heller kanske du skall prova att skaffa dig en eller?
-
18 inlägg For helvede man! Du for kike in lite oftare! Troels vinner du Tävlingen i Danmark?
-
Man är alldeles för åk kåt säger någon att det vankas kite så är man fan halvägs ute ur huset nästan direkt, men men Rambo är inte den ende som kan skoja till det! Skall nog få igen den jävaeln!
Vi får väl förenas oss i en Lura byxorna av Rambo klubb! Kanske en del som är intresserade?
-
En anledning till att vänta med att köpa gps till den bärbara då alltså bättre att inte veta!
-
patrikol
Medlem27 juli, 2004 vid 21:41 som svar på: John Kerry kitesurfar! När skall Göran Persson….Misstänkte det redan när jag lade in inlägget trots att jag brukar ha stenkoll på vad som skrivs här så var det så trevligt att jag var i Thailand just då så därför missade jag just det inlägget! Sorry men det var kanske fler än jag som missade det.
-
Ta sats nja om du menar att du måste släppa efter och köra fortare så ja! mycket fortare annars funkar det inte alls.
-
Jasså du var med på det! Då får väl vi fixa en större grill!
-
Var lite skeptisk sa precis till Henke att skulle inte förvåna mig om Rambo har nått skit för sig! Jävela tomte! vi får väl snart grilla dig istället!
-
Var lite skeptisk sa precis till Henke att skulle inte förvåna mig om Rambo har nått skit för sig! Jävela tomte! vi får väl snart grilla dig istället!
-
Om det blir något så är det klart att du får åka.
-
Får jag inte hoppas för då kan inte jag i heller! Nej det är nog ingen fara.
-
Gött har plats för 6 pers med kites i min bil går från Malmö till Ringsjön om det blir något!
-
Brukar det vara vid eftermiddagen eller middags tid?
-
Ser tyvärr dåligt ut med vinden i morgon som vanligt.
-
Ser den hur bra som helst vad är problemet?