patrikol
Forumsvar skapade
-
Bor inte han i Lund?
Kanske har han en rik pappa?
-
Både Recon och Naish har nya grejor på gång så det är nog läge att avvakta ett tag och se vad som passar dig bäst är nog liknande lösningar på gång för andra märken så ta det lugnt ett tag till och glöm Schackel om du prioriterar säkeheten har sett allt för många hemma pulande kite schackel lösningar som skickat kitear både upp i träden och ner i bland folk det positiva är ju att det utvecklas väldigt mycket just nu inom kitesäkerhets området.
-
Tja Naish och Naish! He He skojade bara! Eh och Brunotti en mycket bra kombination. Fina bilder förresten.
-
Härligt Oscar!
Undrade precis var den blev av filmen! Klart att dom goaste filmerna skall komma här ifrån det är ju här som dom goaste åkarna håller till! -
Beror ju lite på var vinden kommer men Johan (Zoolander) bor i Lomma så det lutar väl åt det, ser ut att bli eftermiddag som det kanske kommer lite vind men vi får väl vänta och se folk brukar ju skriva vart dom tar vägen någonstans. Där vinden är är vi ju eller hur!
-
Väldigt gärna bara det blåser så kör vi!
-
Helt klart alltid spännande att veta vad dom bästa kör med för grejor!
-
Kunde inte sagt det bättre själv precis så är det höga hopp är inte det som gäller om man skall tävla men om man som jag vill hoppa högt så är det högt AR som gäller kommer som dom flesta aldrig att bli så bra att jag behöver bry mig om vad som behövs för tävlingar. Det bekräftar ju vad jag sa!
-
Helt oskyldig har aldrig kraschat en kite så att den gott sönder turligt nog! Men det är väl bara frågan om när inte om!