Forumsvar skapade

Sida 370 av 552
  • patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 14:53 som svar på: Imorgon blir det vind!!

Gött jag är ledig! smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 14:51 som svar på: Det är PRECIS så här det ska vara. (film)

Nice ni åker så plåtar och filmar jag er! wink.gif Ser inte helt ofarligt ut! Men va faen danskarna gjorde en för ett år sedan så det är väl vår tur nu! smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 11:00 som svar på: Naish Torch 05

Tur att man har Naish då! 😉 Då skall det funka till en Aero 2a då!

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 10:49 som svar på: Naish Torch 05

Men det finns väl ingen fästpunkt i framkant på LE på andra kites? Måste man köpa helt ny bom inklusive linor för att få Shift systemet?

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 10:45 som svar på: Naish Torch 05

Jag väntar med spänning på prylarna! smile.gif Tack för infot och jag har översatt ibland här om vissa grejor det tar en stund helt klart och då är jag ändå rätt vass på engelska!

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 10:37 som svar på: Cabrinha 05

Nej för faen! Har tittat som hastigast ser mycket lovande ut. Synd bara att man endast kan använda det till Cabrinha kites själv har jag inte den ekonomin att jag kan köpa nya uppsättningar kites varje år utan får handla en del begagnat och då funkar det ju inte tyvärr.

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 10:19 som svar på: Tack!

Nej det var inte UDS som jag syftade på utan själva bommen.
    He He Naish har ju nytt system på gång nu så UDS är old news! Börjag likna data världen nu nya grejor varje halv år nu är det plötsligt 05 prylar som gäller! Fast att det är ett halvt år kvar till 05!

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 10:14 som svar på: Kite o Bladder lagning

Ok bara att erkänna såg inte var den var lagad tittade på fel ställe var helt säker på att det var den gula delen på kiten men så var icke fallet det var i den blå delen så då syntes lagningen direkt lappad på ena sidan bara inga sömmar får lappa i hop den själv med mera spinnacker tejp så det var definitivt ingen bra lagningkan man ge ros kan man väl ge ris också ibland eller? Skall snacka med en annan segelmakare om vad som är bäst har dock semester stängt tills i början av Augusti. Återkommer med vad han sa om lagningar av kites.

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 09:53 som svar på: Tack!

Svar till:

Svar till:

Har själv aldrig handlat av just Henrik Fahlén har dock haft lite kontakt om nya Naish grejor och fick bra support har även handlat av Michell och alltid fått bra service! Så det är väl bara att önska Swell lycka till med förretaget bra service kommer man alltid långt med! smile.gif

[/ QUOTE ]

ja o har man sen måttstocken för hur kiteutrustning skall vara så kan det ju inte gå fel eller?

[/ QUOTE ]

Det där med måttstock får du stå för det kan jag inte tillräckligt för att uttala mig om vilket som är måtstocken i kite världen det kan du säkert mycket bättre som har varit med ifrån början men att Naish har bra kites och den skönaste bommen det vet jag redan. wink.gif

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 09:36 som svar på: Tack!

He He 500! Ja det var gamla goda tider det! wink.gif

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 09:35 som svar på: Tack!

Har själv aldrig handlat av just Henrik Fahlén har dock haft lite kontakt om nya Naish grejor och fick bra support har även handlat av Michell och alltid fått bra service! Så det är väl bara att önska Swell lycka till med förretaget bra service kommer man alltid långt med! smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:31 som svar på: Spots i SV sverige?

Habo,Jp, Lundåkra (Landskrona), Björkäng (Mellan Falkenberg och Varberg)

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:28 som svar på: John Kerry kitesurfar! När skall Göran Persson….

Så Jäv…. dumma kan inte Jenkarna vara! Han ska väl inte lyckas med att fuska till sig titeln igen? !!!!!!

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:27 som svar på: Naish X4 14kvm kontra rookie?

Jo definitivt för dom som inte vill hoppa högt men för oss som vill tja då är där ingen tvekan. Högt AR så flyger du högre och längre.

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:25 som svar på: John Kerry kitesurfar! När skall Göran Persson….

Tja ledningen kan ju knappast bli sämmre! Det är ju ett som är säkert! wink.gif

Sida 370 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA