Forumsvar skapade

Sida 383 av 552
  • patrikol

Medlem
    3 juli, 2004 vid 06:59 som svar på: Bali/Indonesien

Härlig story och läckra bilder! smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 juli, 2004 vid 20:20 som svar på: Fler tips på trainers – kom igen!

Har en Naish R3 7 kvm kanon övningskite i lite vind och suverän när det blåser 12-15 m/s så då får du ju två kitear i en så att säga.

• patrikol

Medlem
    2 juli, 2004 vid 20:18 som svar på: Östra sydafrika

Har varit i Durban kanon surfing ställe med stora vågor skall nog vara rätt så duktig med kite fina pirar så att man kan gå ut med brädan till vågorna istället för att paddla. Ganska farlig stad men är du bara försiktig så löser det sig spring inte in på fel gator mitt i natten bara. Världens mest vithajrika vatten så surfa inte ut utanför hajnäten bara.

• patrikol

Medlem
    2 juli, 2004 vid 20:09 som svar på: Ngn som kör på ngn annan linlängd än 25-30m?

Palle är det inte att ta i? grin.gif

• patrikol

Medlem
    2 juli, 2004 vid 10:04 som svar på: blobb blobb

Nice som vanligt! Lite brudar med aldrig fel! wink.gif

• patrikol

Medlem
    2 juli, 2004 vid 10:01 som svar på: Kite idag 040702 Någon?

Fy fan hur skall jag kunna sova i natt! wink.gif Fast om jag inte är fel informerad så har herrn blivit av med en hel del inlägg på ett tidigare inloggningsnamn så du är nog ganska mycket plus ändå!

• patrikol

Medlem
    2 juli, 2004 vid 07:19 som svar på: Kite idag 040702 Någon?

För min del så verkar det för osäkert med vinden tar en och en halv timme Squash istället. Men hållere tummarna för er andra såklart.

• patrikol

Medlem
    2 juli, 2004 vid 06:46 som svar på: surfa nära london?

Världens surfmecka Newquay ”Fistralbeach” kör ju proffstouren på så det lär nog räcka surfshoppar i varje hörn fyra eller var det fem fina kitestränder runt denna lilla håla helt otroligt tror man hamnat i californien det är en bit ifrån London men har du någon som helst möjlighet så missa inte Newquay.

• patrikol

Medlem
    1 juli, 2004 vid 23:44 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Är ni galna grabbar 8:00? fi fan kanske vid 9:30-10:00 tiden cool.gif

• patrikol

Medlem
    1 juli, 2004 vid 23:32 som svar på: Sommaren förstörd…..

Taskigt läge krya på dig skall försöka bidra med lite bilder och film. smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 juli, 2004 vid 22:41 som svar på: Ej relaterat men får ej missas!!!!!

Helt sanslös vilka Extrem killar minigolf och burfåglar kan man bli häftigare? wink.gif Skit kul film!

• patrikol

Medlem
    30 juni, 2004 vid 07:49 som svar på: NL bjuder in…

Vi kommer!

• patrikol

Medlem
    30 juni, 2004 vid 06:54 som svar på: NL bjuder in…

Var fan blev vinden av? Typiskt!

• patrikol

Medlem
    29 juni, 2004 vid 23:06 som svar på: Habo ljung eller Klagshamn?

Habo Ljung! Klagshamn är du inte välkommen till, vindsurfarna vill ha det för sig själva bråkat med så gott som alla som försökt kitea där. Men visst du har rätten på din sida så vill du hålla på och tjabba med dom så prova du.

• patrikol

Medlem
    29 juni, 2004 vid 19:46 som svar på: Hemma! Var och när kitas det i veckan??

Härligt tyvärr så är det förmiddagar som gäller för en annan fan skulle vatt där med min 7a!

Sida 383 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA