Forumsvar skapade

Sida 384 av 552
  • patrikol

Medlem
    29 juni, 2004 vid 18:47 som svar på: NL bjuder in…

Yihaaaaa! Lets rockn roll! wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 juni, 2004 vid 18:47 som svar på: Bali/Indonesien

Ja Johan han e snorrik han! wink.gif Målis och allt!

• patrikol

Medlem
    29 juni, 2004 vid 18:42 som svar på: Hemma! Var och när kitas det i veckan??

Vi körde i regn sist det funkar ju ok men det regnade lite väl idag på förmiddagen lite åska med men i morgon får det regna jävligt mycket för att hålla oss ifrån vattnet helt klart! wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 juni, 2004 vid 18:40 som svar på: ”parkera” en slingshot? (nybörjarfråga)

Bara kör ner den i yttersta delen av vinfönstret så tar polaren ner den till dig brukar funka bra ingen polare ingen kite absolut inte i början helst aldrig ändå. Be safe not dead!

• patrikol

Medlem
    29 juni, 2004 vid 18:38 som svar på: NL bjuder in…

Härligt grabbar får väl försöka lura ner Henke till näset i morgon då! Vi hoppas på att vädret är med oss i morgon! Första lag bilden på ett kiteteam på länge nice grabbs! smile.gif Fan va ni e morronpigga då!

• patrikol

Medlem
    29 juni, 2004 vid 17:23 som svar på: Hemma! Var och när kitas det i veckan??

Om vädret tillåter sticker Henke skejtare och jag ut i morgon förmiddag typ 9:30-10:00 cool.gif inget jävla regn bara en hel kite dag regnade bort för oss idag! Perfekt vind men massor med regn! mad.gif

• patrikol

Medlem
    28 juni, 2004 vid 17:27 som svar på: Grunty

Finns inte, möjligen som slang närmsta är grunt som
    betyder: grymta, knorra, klaga Alltså typ nöff nöff

• patrikol

Medlem
    28 juni, 2004 vid 10:45 som svar på: Ohau, Hawaii

Hör med ”Machinehead” Andreas han har bott och jobbat på Hawaii under flera år.

• patrikol

Medlem
    28 juni, 2004 vid 06:24 som svar på: Nån som har provat poweriser med kite?

Och jag som tyckte att stavgång såg töntigt ut! Jisses! grin.gif

• patrikol

Medlem
    27 juni, 2004 vid 23:19 som svar på: SlingShot fuel 03?

Bra grejor helt klart!

• patrikol

Medlem
    27 juni, 2004 vid 21:43 som svar på: Falsterbo Gk imorrn

Gött Eddie jag är nog inte kvar där då men Henke är säkert kvar om det blåser.

• patrikol

Medlem
    27 juni, 2004 vid 21:28 som svar på: Falsterbo Gk imorrn

Hoppas att du har rätt verkar dock inte komma vind förräns vid 14-15 tiden Henke Skejtare och jag tar en chans men det blir nog Habo eftersom det lutar åt västlig.

• patrikol

Medlem
    27 juni, 2004 vid 17:00 som svar på: Kul artikel

Det var vanligt när man körde på land med såkallad lådbil ganska mycket töntvarning men skydd var vanligt borde det vara nu med i allafall hjälm men jag syndar ju själv så man kan inte gnälla för mycket.

• patrikol

Medlem
    27 juni, 2004 vid 09:54 som svar på: Sverige vs. Holland

Sant grin.gif

• patrikol

Medlem
    26 juni, 2004 vid 18:45 som svar på: Sverige vs. Holland

Tja vad sägs om 10 m/s Strålande sol 30 grader varmt och massor med brudar på stranden! wink.gif Men det är ju klart vi har alla olika intressen! wink.gif

Sida 384 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA