patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja Johan han e snorrik han!
Målis och allt! -
Vi körde i regn sist det funkar ju ok men det regnade lite väl idag på förmiddagen lite åska med men i morgon får det regna jävligt mycket för att hålla oss ifrån vattnet helt klart!
-
Bara kör ner den i yttersta delen av vinfönstret så tar polaren ner den till dig brukar funka bra ingen polare ingen kite absolut inte i början helst aldrig ändå. Be safe not dead!
-
Härligt grabbar får väl försöka lura ner Henke till näset i morgon då! Vi hoppas på att vädret är med oss i morgon! Första lag bilden på ett kiteteam på länge nice grabbs!
Fan va ni e morronpigga då! -
Om vädret tillåter sticker Henke skejtare och jag ut i morgon förmiddag typ 9:30-10:00
inget jävla regn bara en hel kite dag regnade bort för oss idag! Perfekt vind men massor med regn!
-
Hör med ”Machinehead” Andreas han har bott och jobbat på Hawaii under flera år.
-
Och jag som tyckte att stavgång såg töntigt ut! Jisses!
-
Gött Eddie jag är nog inte kvar där då men Henke är säkert kvar om det blåser.
-
Hoppas att du har rätt verkar dock inte komma vind förräns vid 14-15 tiden Henke Skejtare och jag tar en chans men det blir nog Habo eftersom det lutar åt västlig.
-
Det var vanligt när man körde på land med såkallad lådbil ganska mycket töntvarning men skydd var vanligt borde det vara nu med i allafall hjälm men jag syndar ju själv så man kan inte gnälla för mycket.
-
Tja vad sägs om 10 m/s Strålande sol 30 grader varmt och massor med brudar på stranden!
Men det är ju klart vi har alla olika intressen!