patrikol
Forumsvar skapade
-
Perfekt vind!? VAd blåser det nu på näset då?
-
Härligt Chrille! Vi håller tummarna för dig såklart!
-
Prova att höra med Stefan tyvärr tror jag inte det är möjligt får helt enkelt skapa en ny användare. Jag har i allafall inte den behörigheten.
-
Angående längden på brädan när man väger 90+ så hade jag en 138×38 Varipro bräda tidigare gick alldeles utmärkt att ifrån 8-9 m/s ta höjd med min 9 kvm Co2a. Har nu bytt till en 130×35 Icon och nu måste jag ha minst 11-12 för att kunna ta höjd med samma kite så sikta på en bräda som är minst 138 och minst 38 bred om du med din vikt skall få det att fungera så bra som möjligt. PS Pan! Hur många Naish kites ifrån 03 och framåt har du ägt eller provat? Ja jag gillar SS med
-
Naish är mycket bra kites utvecklingen har gått långt sedan R3an har själv en gaml R3 7 kvm och den är hur go som helst Arxen är däremot inget att ha. Biderictional är samma sak som twintipp. 15 är bra om du bara skall ha en kite men tyvärr så tar det inte lång tid förräns du inser att du behöver fler kites.
-
A ja det härjar rätt många kriminella i Helsingborg med! Men visst stad är väl till att ta i Snarare by! Helsingborg alltså!
-
Ha Ha den va rolig den! Fotboll före kite!
-
Både Pan och Michel är erfarna och duktiga så det som dom säger stämmer bra olika märken som dom säljer bara eftersom att du väger 96 så måste du ha en ganska stor kite 19 kvm när du snackar 6 m/s men det roliga börjr ju inte förräns vid 8 minst. Brädan precis som dom säger är ju väldigt avgörande desto större bräda desto större chans att det funkar i mindre vind.
-
Har också handlat av Robban och blivit bra bemött.
-
Dom flesta numera är helt utan kanaler
-
Var har du hållt hus inga kites eller`?