patrikol
Forumsvar skapade
-
Kanon info! Nu blev man ju riktigt sugen! Tur att brädan tog i axeln, farligt nära huvudet skönt att det gick bra.
-
patrikol
Medlem9 juni, 2004 vid 20:00 som svar på: Kitesurfingbräda borta vid parkvägen i ljunghusen!Tack!
-
Det blev Ljunghusen cirka 2 timmar Henke skejtare och Rambo samt Isak var också där och körde en stund. Vinden pendlade mellan 7-10 m/s så det var riktigt bra emellanåt. Ingen sol dock.
-
Nej du laddar upp bilder precis som vanligt i en dator du måste bara vara inloggad!
-
Alltid något spännande med dig Kicki!
-
Ja eller tokigt men å andra sidan vad skall två ungkarlar göra får väl ta en runda på lilla torg i kväll med och titta på tjejerna! Lycka till rapport förväntas både om bris och kvällens övningar!
-
Sugen? Jag tar med kameran!
-
Var lite varm i min shortie sist men fick doppa mig och svalka av mig en stund då och då!
-
Skall du köra året om 5/3, på sommaren räcker 3 mm heldräkt för kalla dagar, Shortie eller Surfshorts och rashguard är bäst under varma sommardagar. Detta är ju baserat på Skåneväder. Jag rullar kiten från båda sidor sedan viker den på tre lika delar. Lycka till.
-
Ja upp och plåta lite och filma!
-
He He säkert! Bandade du det? Stellan????????
-
Skriv vad du väger hjälper till i valet av bräda.
-
Trevligt! Då får vi väl beställa lite vind till dig då!