Forumsvar skapade

Sida 417 av 552
  • patrikol

Medlem
    28 april, 2004 vid 18:02 som svar på: kiteboardskylt…

Skall snart byta bild igen skall bara ha lite tid över. Tack för lånet mycket fin.

• patrikol

Medlem
    28 april, 2004 vid 16:41 som svar på: AR?

Skit i det i det fallet Arx (ARX har högre) wink.gif är en gamal trög kite skall vara betydligt mycket billigare än en CO2a Lägg hellre till och köp en Co2 istället.

• patrikol

Medlem
    28 april, 2004 vid 16:38 som svar på: En gång till då ……

grin.gif

• patrikol

Medlem
    28 april, 2004 vid 16:38 som svar på: En gång till då ……

Klart man ska var skulle man annars dra dom över foten?

• patrikol

Medlem
    28 april, 2004 vid 16:33 som svar på: UDS fråga – hur trimma rätt?

Är fabriks inställd skall inte ändras dom första två timmarna har själv inte behövt ändra min. Klart att om inget stämmer så men den behövs inte om du har korta armar så måste du tänka på att få styrlinorna så långa så möjligt på Naish bomen tex. yttersta knuten nere vid bomen så kommer den närmare dig. Lite testande innan du hittar rätt men när du väl gör det så vill du inte ha något annat.

• patrikol

Medlem
    28 april, 2004 vid 16:29 som svar på: En lille Best-bräda på 118cm

Ser fin ut vad väger den?

• patrikol

Medlem
    28 april, 2004 vid 16:28 som svar på: försvunnen bräda

Kör dit och prata med honom dom brukar ha koll på det mesta fråga i närmsta hus. Frågan är ju fri. Lycka till. Blev i vintras av med min bräda i Ljunghusen mycket vågor kallt och blåsigt fick ha hjälp av en surfpolare ”Sidpiraya” stod på vallen och pekade viket håll jag skulle simma såg ju inget nere i vågdalen! Cirka 150 m ut fick jag äntligen tag på den hade inte vallen varit där hade jag aldrig hittat brädan igen. Så numera har jag alltid ett par simmfenor i bilen så att jag snabbt kan komma ut till brädan!

• patrikol

Medlem
    28 april, 2004 vid 16:21 som svar på: Äntligen får jag plocka fram bussen!

Nej inte vad jag vet i allafall! Hon gillar killar wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 22:06 som svar på: Äntligen får jag plocka fram bussen!

absolut tjejer är aldrig fel!

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:57 som svar på: min våtdräkt i ljunghusen

Inte dumt med Steffo ibland wink.gif kul att du fick tillbaka den!

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:53 som svar på: EH inte bara en Kite…

Nej tack och lov! Har hört att dom skjuter någonsorts vita bollar runt öronen på fåglarna där nere stämmer det? wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:45 som svar på: Skåne vid sydostlig vind? Simrishamn?

Ost ganska byig vind men ok Lundåkra hamnen ligger i Landskrona sväng vänster in mot besiktiningen och brandstationen kör så långt du kan ta höger kör cirka 100- 200 meter vet inte exakt men sen skall du till vänster får fråga någon om vägen när du är så nära sen. Väl framme så skall du stanna vid en parkering med bassängen bakom dig vid en vändzon där ifrån så får du gå ner till vattnet cirka 100m lycka till super nice ställe! Mike TK s home place.

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:37 som svar på: Kite svårt att lära sig?

Kan tänka mig ganska mycket att hålla koll på inom dykning! Fixar till någon cd eller mailar lite bilder om du har bredband!

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:07 som svar på: Kite svårt att lära sig?

Tack Bengt! Dig kan man lita på wink.gif Skall slänga ihop lite bilder ifrån Thailand Leopardhajar som parar sig stora mantor och annat kul. Du var väl intresserad av dykning eller har jag fel för mig? smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:05 som svar på: Skåne vid sydostlig vind? Simrishamn?

Kör till västkusten inte allt för långt wink.gif Lundåkra funkar vid sydostlig.

Sida 417 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA