patrikol
Forumsvar skapade
-
Skall snart byta bild igen skall bara ha lite tid över. Tack för lånet mycket fin.
-
Klart man ska var skulle man annars dra dom över foten?
-
Är fabriks inställd skall inte ändras dom första två timmarna har själv inte behövt ändra min. Klart att om inget stämmer så men den behövs inte om du har korta armar så måste du tänka på att få styrlinorna så långa så möjligt på Naish bomen tex. yttersta knuten nere vid bomen så kommer den närmare dig. Lite testande innan du hittar rätt men när du väl gör det så vill du inte ha något annat.
-
Ser fin ut vad väger den?
-
Kör dit och prata med honom dom brukar ha koll på det mesta fråga i närmsta hus. Frågan är ju fri. Lycka till. Blev i vintras av med min bräda i Ljunghusen mycket vågor kallt och blåsigt fick ha hjälp av en surfpolare ”Sidpiraya” stod på vallen och pekade viket håll jag skulle simma såg ju inget nere i vågdalen! Cirka 150 m ut fick jag äntligen tag på den hade inte vallen varit där hade jag aldrig hittat brädan igen. Så numera har jag alltid ett par simmfenor i bilen så att jag snabbt kan komma ut till brädan!
-
Nej inte vad jag vet i allafall! Hon gillar killar
-
absolut tjejer är aldrig fel!
-
Inte dumt med Steffo ibland
kul att du fick tillbaka den! -
Nej tack och lov! Har hört att dom skjuter någonsorts vita bollar runt öronen på fåglarna där nere stämmer det?
-
Ost ganska byig vind men ok Lundåkra hamnen ligger i Landskrona sväng vänster in mot besiktiningen och brandstationen kör så långt du kan ta höger kör cirka 100- 200 meter vet inte exakt men sen skall du till vänster får fråga någon om vägen när du är så nära sen. Väl framme så skall du stanna vid en parkering med bassängen bakom dig vid en vändzon där ifrån så får du gå ner till vattnet cirka 100m lycka till super nice ställe! Mike TK s home place.
-
Kan tänka mig ganska mycket att hålla koll på inom dykning! Fixar till någon cd eller mailar lite bilder om du har bredband!
-
Tack Bengt! Dig kan man lita på
Skall slänga ihop lite bilder ifrån Thailand Leopardhajar som parar sig stora mantor och annat kul. Du var väl intresserad av dykning eller har jag fel för mig?
-
Kör till västkusten inte allt för långt
Lundåkra funkar vid sydostlig.