Forumsvar skapade

Sida 424 av 552
  • patrikol

Medlem
    24 april, 2004 vid 22:04 som svar på: Surfas det något i Sverige?

Ja fast jag trodde att dom där vi vill vara för oss själva stör oss inte syndromen från 70 talet hade försvunnit med åren! Men visst är man bara en av dom få utvalda så är det ju bra.

• patrikol

Medlem
    24 april, 2004 vid 21:47 som svar på: Skånesurf i helgen…

Nordlig då är ju Ribban kanon för Malmö borna. Kan ju alltid hoppas.

• patrikol

Medlem
    24 april, 2004 vid 21:17 som svar på: Surfas det något i Sverige?

Tack Bengt dig kan man lita på wink.gif Tänkt mer på att man aldrig ser någon här på Steffo diskutera om att det är vågor på gång eller vi ses till helgen.

• patrikol

Medlem
    24 april, 2004 vid 21:16 som svar på: Kite-out release system

Precis därför är UDS eller SSS bra slipper du alla sprintar och saftey hemma pulandet enkelt och funktionellt.

• patrikol

Medlem
    24 april, 2004 vid 19:55 som svar på: Kite-out release system

Varför provar du inte SSS istället då?

• patrikol

Medlem
    24 april, 2004 vid 19:36 som svar på: Spinningleach

Precis som det gamla systemet hos Naish med den enda skillnaden att du kan spinna runt leashen samt att du sitter fast hela tiden i selen som med uds så du kan tyvärr glöma handlepasses även med sss. Precis som föregående säger kolla på http://www.naishkites.com/menu.html

• patrikol

Medlem
    24 april, 2004 vid 19:16 som svar på: Skånesurf i helgen…

Kommer vinden kommer vi men det ser inte så lovande ut tyvärr

• patrikol

Medlem
    24 april, 2004 vid 10:42 som svar på: kite till nybörjare… ? UDS?

Lycka till med din kite blir säkert bra. Prova att när det blåser riktigt ordentligt typ 8-9 m/s håll upp en bit pressening eller liknande som är 2 kvm så skall du få se vilken enorm dragningskraft det är i även en så liten yta. Har själv en 2 kvm foil som med lätthet lyfter mig upp på fötter om jag lägger mig ner på marken när det blåser ordenligt och jag väger 90 kg. Underskatta aldrig naturenskrafter.

• patrikol

Medlem
    23 april, 2004 vid 21:35 som svar på: Hypat EH !?

Hypat? Ah det är väl inte farligt! smile.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    23 april, 2004 vid 21:33 som svar på: Skånesurf i helgen…

ok kör du så kommer jag och tar bilder, första som kitear utan vind alltid coolt med lite nya influenser! wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 april, 2004 vid 16:34 som svar på: BEST Worldcup…

Ja nu kör han ju inte längre på samma bräda som jag! Kan aldrig bli bra! wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 april, 2004 vid 15:56 som svar på: Aj löv it

Verkligen en snygg och annorlunda vinkel på kiten! wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 april, 2004 vid 15:55 som svar på: Kitespeed över sundet

Klart att vi kan ha kul utan att allt måste vara superorganiserat vem vågar garantera någons säkerhet? Vi får vara våra egna skyddsombud. Hoppas att det blåser först på söndagen, skall på bröllop på lördagen! Fick inte kitea istället! Taskigt va? Tjejer!

• patrikol

Medlem
    23 april, 2004 vid 15:47 som svar på: Kite-out release system

Det kallas inställningar. Men du har helt rätt en annan tråd. Bara glad att man hitta rätt! Tråkigt att inte ha något system som funkar bra. Så jag är överlycklig att jag hittat ett som passar mig perfekt. smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 april, 2004 vid 13:52 som svar på: thailand..

Har precis varit tio dagar i Thailand såg inga vågor alls och nästan ingen vind var det.

Sida 424 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA