Forumsvar skapade

Sida 429 av 552
  • patrikol

Medlem
    17 april, 2004 vid 18:21 som svar på: BEST Kiteboarding i Sverige

Snarare kille i Lund.

• patrikol

Medlem
    17 april, 2004 vid 18:17 som svar på: En tidig söndag

Härligt att höra Oscar visst ställer vi kiteare upp för varandra! Nästa gång är det ju en själv som behöver hjälp. smile.gif

• patrikol

Medlem
    16 april, 2004 vid 15:53 som svar på: Ser ut att finas rättvisa i världen

Får tyvärr vänta tills på Söndag trädgårdsarbete sommarstugan! Dötrist! men nödvändigt. blush.gif

• patrikol

Medlem
    16 april, 2004 vid 10:08 som svar på: Blev det något åka av det i Lundåkra igår??

Härligt Stellan den sanna optimisten! wink.gif

• patrikol

Medlem
    15 april, 2004 vid 20:25 som svar på: Näset ikväll?

Vägverket visar ju vinden på i princip alla platser i Sverige. Klart bästa sidan för att kolla vad det blåser just nu. Tänk bara på att när du kollar skåne så på högbron blåser det minst 5-7 m/s mer än någon annanstans så står det 10 m/s på högrbron blåser det inte mer än typ 4-5 inne på land. Dom har ju inga prognoser alls men du ser ju med en gång hur mycket det blåser över tex. skåne.

http://trafikinfo.vv.se/trinimap/

• patrikol

Medlem
    15 april, 2004 vid 20:16 som svar på: WCLs första film! 240-wakeboarding

Härligt att se inte lite avunsjuk! Bilstrand det skulle han fågelskådarnissen i Ljunghusen säkert gillat! Skit coolt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 april, 2004 vid 15:36 som svar på: Enklaste hoppet!!!

Nja det enklaste hoppet bör vara det man brukar börja med hoppa och sedan samtidigt så lyfter du upp brädan bakåt för att sedan fram med brädan igen och landa med eller utan grab är nog bland det enklaste du kan göra.

• patrikol

Medlem
    15 april, 2004 vid 08:11 som svar på: Till alla er Slingshitsluts

Härligt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    14 april, 2004 vid 22:03 som svar på: Se och njut 😀

smile.gif

• patrikol

Medlem
    14 april, 2004 vid 19:17 som svar på: Ser så där ut!

Gött herr Guru vi kömmer!

• patrikol

Medlem
    14 april, 2004 vid 14:22 som svar på: Ser så där ut!

Håller tummarna för er Jobbar själv i kväll. Hoppas på morgondagen.

• patrikol

Medlem
    14 april, 2004 vid 09:31 som svar på: Ser så där ut!

Vad använder ni för st på kites? 30-40 kvm eller om ni tycker att DMI ser sådär ut med en sådan här prognos! smile.gif

• patrikol

Medlem
    14 april, 2004 vid 06:26 som svar på: Sverige rippar i Venezuela !!

Bara att gratulera! Härligt Mike! smile.gif

• patrikol

Medlem
    12 april, 2004 vid 20:14 som svar på: SLIPA SNOWBOARDEN

Vanlig metallfil går också bra.

• patrikol

Medlem
    12 april, 2004 vid 10:23 som svar på: Värmare

Bra påpekand jag tänkte bara på brännaren som uppvärmning av bil medans jag surfar när jag kommer till bilen igen så är det första jag gör stänga av brännaren! Blir väldigt varmt! Bättre att hitta en något mindre om det finns. Eber eller Webasto ser jag inte som ett alternativ helt klart bästa lösningen hade själv Eber i min förra buss men det är alldeles för dyrt att efter montera. Kostar i runda slängar 15000:- lite mer än 995:- men visst bättre finns knappast.

Sida 429 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA