patrikol
Forumsvar skapade
-
Kul
Får se vem som nappar på den kroken! -
Visst kan du smälla den speciellt när du har den ute ur bladdern på kiten, men du är rätt på det vatten och diskmedel i en vattensputa spreja på och leta bubblor och prova med att sänka den och leta bubblor bara att leta på lyft lite försiktigt i skarvarna med så kanske det börjar bubbla leta leta leta kan vara riktigt lurigt ibland glöm inte att kolla ventilen med.
-
Kata Beach skall det finnas grejor att hyra, Tyvärr så är det inte mycket vind där nu har precis kommit hem därifrån blåste en kväll på tio dagar! Hua Hin har kite center.
Såg en kille ute vid Patong beach. -
Minolta A II som den senaste heter har 8 M Pixlar, Anti skak funktion, 1/4000, 7 bilder im sekunden, väldigt bra vidvinkel, Samt extra bra film 60/30 fps, Skall själv Skall byta nu men har inte bestämt mig för vad jag skall välja.
Minolta Dimage A II eller Nikon D70, Canon EOS 300 D, Canon D10. Någon som har bra tips på vilken som är bäst skall användas till Surfbilder. -
Ser härligt ut! Kör inte du med benskydd?
-
Ljunghusen funkar och Lundåkra med, men där är ganska byigt vind vid ostlig.
-
Ja den sidan är mycket bra så mycket mer än bara priser dessutom.
-
Ah ja! En bit kvar har dom allt
-
Tänkte prova den medicinen i morgon tisdag om vinden vill! Ny skitfräck Ripcurl surfvåtdräkt får se om den är varm tillräckligt också. 5/4/3
-
Mellan Falkenberg och Varberg mycket bra ställe.
-
Film älskare, Medicin intresserad så klart jag sett outbreak. Går på värsta Rabies vaccin kuren nu! Har jagat Vaccin i Thailand super viktigt att få det direkt och sedan på exakta tider och datum. Förhoppningsvis så är det ingen fara men man chansar ju knappast med Rabies. 100% dödlig.
-
Sag bilder pa en kiteare fran igar har i Patong men da var jag pa Phi Phi. Blaser inte mycket har nu aker hem pa lordag sa det blir nog inte mycket kite forrans jag kommer hem. 31 grader i skuggan och 44 i solen hur varmt har ni det?
-
Zoolander (Johan) är där jag patrikol (Patrik) åker om 2 timmar till Puketh dykresa 4 dagar och sen kanske jag sticker till hua hin om det är bra väder (Vind).