Forumsvar skapade

Sida 434 av 552
  • patrikol

Medlem
    1 april, 2004 vid 11:26 som svar på: Kiteförbud i Habo!!!! Fågelskydd from maj…..

smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 april, 2004 vid 06:27 som svar på: Tricks – Chickenloop

Kul smile.gif Får se vem som nappar på den kroken!

• patrikol

Medlem
    31 mars, 2004 vid 13:49 som svar på: Blir galen på denna bladder!

Visst kan du smälla den speciellt när du har den ute ur bladdern på kiten, men du är rätt på det vatten och diskmedel i en vattensputa spreja på och leta bubblor och prova med att sänka den och leta bubblor bara att leta på lyft lite försiktigt i skarvarna med så kanske det börjar bubbla leta leta leta kan vara riktigt lurigt ibland glöm inte att kolla ventilen med.

• patrikol

Medlem
    31 mars, 2004 vid 13:44 som svar på: Dykresa i Thailand

Tuff Shit! wink.gif

• patrikol

Medlem
    30 mars, 2004 vid 12:10 som svar på: Kitesurfing i Thailand

Kata Beach skall det finnas grejor att hyra, Tyvärr så är det inte mycket vind där nu har precis kommit hem därifrån blåste en kväll på tio dagar! Hua Hin har kite center.
    Såg en kille ute vid Patong beach.

• patrikol

Medlem
    30 mars, 2004 vid 08:09 som svar på: Ny digital surfkamera?

Minolta A II som den senaste heter har 8 M Pixlar, Anti skak funktion, 1/4000, 7 bilder im sekunden, väldigt bra vidvinkel, Samt extra bra film 60/30 fps, Skall själv Skall byta nu men har inte bestämt mig för vad jag skall välja.
    Minolta Dimage A II eller Nikon D70, Canon EOS 300 D, Canon D10. Någon som har bra tips på vilken som är bäst skall användas till Surfbilder.

• patrikol

Medlem
    30 mars, 2004 vid 07:58 som svar på: zoolander e sjukt cool

Ser härligt ut! Kör inte du med benskydd? wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 mars, 2004 vid 18:22 som svar på: Man blir ju lissen ….

Ljunghusen funkar och Lundåkra med, men där är ganska byigt vind vid ostlig.

• patrikol

Medlem
    29 mars, 2004 vid 06:53 som svar på: Säljes: Toyota Hiace Traveller

Ja den sidan är mycket bra så mycket mer än bara priser dessutom.

• patrikol

Medlem
    29 mars, 2004 vid 06:40 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Ah ja! En bit kvar har dom allt wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 mars, 2004 vid 06:36 som svar på: Dykresa i Thailand

Tänkte prova den medicinen i morgon tisdag om vinden vill! Ny skitfräck Ripcurl surfvåtdräkt får se om den är varm tillräckligt också. 5/4/3

• patrikol

Medlem
    28 mars, 2004 vid 17:05 som svar på: I mogon, Torsdag?

Mellan Falkenberg och Varberg mycket bra ställe.

• patrikol

Medlem
    28 mars, 2004 vid 16:11 som svar på: Dykresa i Thailand

Film älskare, Medicin intresserad så klart jag sett outbreak. Går på värsta Rabies vaccin kuren nu! Har jagat Vaccin i Thailand super viktigt att få det direkt och sedan på exakta tider och datum. Förhoppningsvis så är det ingen fara men man chansar ju knappast med Rabies. 100% dödlig.

• patrikol

Medlem
    25 mars, 2004 vid 14:16 som svar på: Dykresa i Thailand

Sag bilder pa en kiteare fran igar har i Patong men da var jag pa Phi Phi. Blaser inte mycket har nu aker hem pa lordag sa det blir nog inte mycket kite forrans jag kommer hem. 31 grader i skuggan och 44 i solen hur varmt har ni det? wink.gif

• patrikol

Medlem
    16 mars, 2004 vid 12:43 som svar på: Vilka är i Huahin?

Zoolander (Johan) är där jag patrikol (Patrik) åker om 2 timmar till Puketh dykresa 4 dagar och sen kanske jag sticker till hua hin om det är bra väder (Vind).

Sida 434 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA