patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja det är sorligt men jag lovar dig att jag inte flyttar mig en meter!
Tveksam till om det stämmer som han säger om påverkan av fåglarna det är ju trots allt en väldigt begränsad tid som det är kiteare ute på vattnet om man ser till antal timmar på året. Ingen som känner någon ornitolog som kan lite mer om sådana här saker. -
Tack skall du Jesper Berg! Nu kom jag upp i 2000!
-
Vad skall du göra hoppa upp och bita mig i ankeln?
Tänkte inte på att du skrev KDS där är du så in i Hel.. fel på det som du kan komma 
-
Trodde att Lisa var ledig men hon jobbar så då har jag Sam, lite mycket bök för bara en halvtimme i vattnet får se om jag får Simon med mig att passa Sam den stunden. Henke är ledig i morgon så det blir kanske då istället om det blir någon vind.
-
Hör med Huber eller Michell dom kan säkert skaka fram något åt dig.
-
Nej han är hemma i Falsterbo han och Oscar har varit ute idag.
Puzz Kicki
-
Jag blev tillfrågade igår och det blev klart idag. Jag kommer bara att hjälpa Pan med det han vill ha hjälp med och samtidigt så kan jag gå in och säga till om det spårar ur någonstan. Personangrepp tolererar vi inte här på Steffo så då kan jag gå in och ta bort ett inlägg eller spärra en användare eller bara säga till att man skärper sig. Jag kommer att hålla en ganska låg profil låta Pan sköta det som han gjort tidigare. Men det är ju aldrig fel om det är mer än en som kollar så det inte spårar ur. Vi skall ju snacka kite eller hur?
-
Absolut! Härliga bilder.
-
Det tog inte lång tid innan nån skickade sin flickvän till dig! Hur bär du dig åt Stellan?
Skulle där inte stått Hane söker Hona?
-
Härligt att se Chrille och Anna! forsätter Anna i samma utvecklingsfart så blir kanske hon värdsmästare inan dig Chrille
-
Vi får väl inte glömma Pan även om han är tyst just nu. Han har hjälpt till med många mer avancerade frågor och stämt i bäcken när någon gott in på personangrepp.
-
Håller själv på med hemsidor och även flash det var nog ett riktigt botten napp. Hoppas det är ett skämt!