Forumsvar skapade

Sida 453 av 552
  • patrikol

Medlem
    14 februari, 2004 vid 14:14 som svar på: Lördag, Malmö, Ribban

Har ingen våtdräkt ännu Eddie sorry! frown.gif

• patrikol

Medlem
    12 februari, 2004 vid 21:46 som svar på: Reel Leach

Buntband

• patrikol

Medlem
    12 februari, 2004 vid 21:46 som svar på: Hur gör jag schakel….

Köp UDS så får du allt färdigt och klart!

• patrikol

Medlem
    12 februari, 2004 vid 20:01 som svar på: Delar till VW

Tja är det växellådor det gäller så är det ett företag i Helsingborg som har dom renoverade men ganska dyra för cirka 7-8 år sedan skulle jag ha tag i en själv då ville dom ha 7000:- för en sådan så jag forsatte att leta på nätet och helt plötsligt fick jag tag i en på en skrot 1500:- lite bättre pris! Håller tummarna för dig, prova att ring igen för dom får in hela tiden och vet oftast på vilken skrot som VW bussarna finns. Kanske någon ifrån Helsingborg kan telefonnummret. Annars kolla i Tyskland på nätet ta en tur och handla semestra och plocka med dig lådan hem. Mvh Patrik

• patrikol

Medlem
    11 februari, 2004 vid 21:53 som svar på: Val av bom……

UDS bomm grymt bra funkar till det mesta.

• patrikol

Medlem
    10 februari, 2004 vid 11:54 som svar på: Laga trasig kite i Malmö

Det var ju ganska snabbt fixat också!

• patrikol

Medlem
    10 februari, 2004 vid 11:53 som svar på: Hyra Kite i GBG?

Fanns en ide om det i Malmö för några år sedan, men har aldrig hört att det blev något större av det. Min gissning är att det inte går alls. Verkar farligt med uthyrning av kites! Speciellt med tanke på att försäkringsbolagen inte täcker någonting!

• patrikol

Medlem
    10 februari, 2004 vid 01:05 som svar på: Delar till VW

Ja Kvarnby Bildelar skall kolla telnummret när jag kommer hem, är på jobb nu. Massor med bra både nya och gamla grejor dom importerar själv ifrån tyskland. Telefonnummret är: 040-492110 fax: 040-495410

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2004 vid 14:40 som svar på: Hur bra är torrdräkt

Har du saltvatten i din frys Eddie? wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2004 vid 14:34 som svar på: Hur bra är torrdräkt

Vattnet behöver inte nödvändigtvis ha samma teperatur som luften wink.gif Sist jag var ute var det -5 och isfritt i öresund en bit ut i allafall. wink.gif Sen är det vattnet jag kör på saltvatten det har väl en viss inverkan på fryspunkten om jag inte har helt fel. Oavsätt vilket så tar det ett par dagar innan öresund fryst till is och så många dagar brukar inte kyla stanna här nere.

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2004 vid 14:08 som svar på: Hur är Kapstaden?

Klockren bild över Kapstaden!

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2004 vid 13:51 som svar på: Hur är Kapstaden?

Jag har för mig att någon sa att det fanns så otroligt fina ställen en bit utanför kapstaden.

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2004 vid 13:50 som svar på: RIBBAN IDAG??

Hant inte med idag tyvärr Eddie, våtdräkten är i Lund, berätta gärna hur det gick för bättre förhållande än idag på Ribban finns nog inte Solen strålar här nu! smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2004 vid 13:46 som svar på: Hur bra är torrdräkt

sant den skall man hålla ifrån vattnet, du har varit med ute förr hör jag! wink.gif Stellan har en fin bild på hans bomm helt nedisad.

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2004 vid 10:05 som svar på: Hur är Kapstaden?

Ja fråga Rambo, har för mig att det var något där som inte var så bra men hör med honom han har full koll på SA.

Sida 453 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA