patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja han har väl tjänat en och annan krona genom åren!
-
Intressant hur löser du det dom dagar det små regnar? För det hade varit skitbra att slippa torka kiten då
Tacksam för tips.
-
Hon är ju en världskändisar numera! Nice Anna! Dessutom mycket snyggare än Chrille
Sorry Chrille inte menigen att vara taskig!
Det finns ju snygga trick och det finns ”Snygga trick”
-
Är det inte samma Robbie som kitear numera?
-
Festar hos polarna så länge!
-
patrikol
Medlem2 januari, 2004 vid 09:06 som svar på: Första kite dagen? 040102 *DELETED* *DELETED*Ja i morgon jobbar jag dygnet så då är det inte aktuellt, men Söndag visst då kör vi en stund.
-
Du betalar inte elen själv va?
För min del så är tyvärr min balkong något för liten för min 17 kvm. Annars hade det varit perfekt. -
Farten det är för skidor, känsla är Snowboard så det stänker om det! Om inte man gillar att sitta på toaletten för det är väl ungefär den ställningen som skidåkare har
-
I mitt vardagsrum tar det cirka en timme ibland en och en halv om den är riktigt blöt. Jag har stort vardagsrum så 17 kvm får precis plats blåser alltid upp den då torkar den fortare. Har värmefläkt också vilket kan torka den på halva tiden, tid på dygnet? När hon somnat så klart

-
Jag har följt så gott som alla era inlägg här på Steffo och ni verkar vara goa grabbar allihopa! Surf´s up på er. Fast det börjar bli lite kallt även här nere i Skåne!
Så i morgon får man väl nöja sig med en timme – 40 min, om vinden vill!
-
Ja ett riktigt Gott Nytt År på er alla!
-
patrikol
Medlem31 december, 2003 vid 14:33 som svar på: VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????Prova knyppling! Du kan sitta nästan helt stilla risken för skador minimal dessutom så blir du inte blöt, Schack, Fia med knuff ja det finns mycket du kan syssla med. Lycka till!
-
Ha Ha golfbag ja det måste ju vara klockrent! Men då får man väl köpa rutiga byxor och Toffsar på skorna!