Forumsvar skapade

Sida 471 av 552
  • patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 14:15 som svar på: Dags att rata Billabong………eller?

Ja han har väl tjänat en och annan krona genom åren! smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 14:12 som svar på: Söndag.

Ja Trevlig resa! Vi är inte det minsta Avis! wink.gif Ps Hälsa Anders.

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 14:11 som svar på: Micke, hur många timmar tar det för

Intressant hur löser du det dom dagar det små regnar? För det hade varit skitbra att slippa torka kiten då smile.gif Tacksam för tips. wink.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 12:47 som svar på: Lite nya bilder på chix who rip

Hon är ju en världskändisar numera! Nice Anna! Dessutom mycket snyggare än Chrille wink.gif Sorry Chrille inte menigen att vara taskig! wink.gif Det finns ju snygga trick och det finns ”Snygga trick” wink.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 12:40 som svar på: Dags att rata Billabong………eller?

Är det inte samma Robbie som kitear numera? wink.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 10:08 som svar på: Micke, hur många timmar tar det för

Festar hos polarna så länge! wink.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 09:06 som svar på: Första kite dagen? 040102 *DELETED* *DELETED*

Ja i morgon jobbar jag dygnet så då är det inte aktuellt, men Söndag visst då kör vi en stund. smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 07:56 som svar på: Micke, hur många timmar tar det för

Du betalar inte elen själv va? wink.gif För min del så är tyvärr min balkong något för liten för min 17 kvm. Annars hade det varit perfekt.

• patrikol

Medlem
    1 januari, 2004 vid 23:11 som svar på: carving eller ej?

Farten det är för skidor, känsla är Snowboard så det stänker om det! Om inte man gillar att sitta på toaletten för det är väl ungefär den ställningen som skidåkare har wink.gif

• patrikol

Medlem
    1 januari, 2004 vid 21:58 som svar på: Micke, hur många timmar tar det för

I mitt vardagsrum tar det cirka en timme ibland en och en halv om den är riktigt blöt. Jag har stort vardagsrum så 17 kvm får precis plats blåser alltid upp den då torkar den fortare. Har värmefläkt också vilket kan torka den på halva tiden, tid på dygnet? När hon somnat så klart smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 januari, 2004 vid 15:46 som svar på: VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????

Jag har följt så gott som alla era inlägg här på Steffo och ni verkar vara goa grabbar allihopa! Surf´s up på er. Fast det börjar bli lite kallt även här nere i Skåne! wink.gif Så i morgon får man väl nöja sig med en timme – 40 min, om vinden vill! smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 januari, 2004 vid 01:45 som svar på: Natti Natti Steffo!

Gott nytt år Steffo! smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 januari, 2004 vid 01:29 som svar på: Gott Nytt År

Ja ett riktigt Gott Nytt År på er alla! smile.gif

• patrikol

Medlem
    31 december, 2003 vid 14:33 som svar på: VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????

Prova knyppling! Du kan sitta nästan helt stilla risken för skador minimal dessutom så blir du inte blöt, Schack, Fia med knuff ja det finns mycket du kan syssla med. Lycka till!

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 22:05 som svar på: 20 kilo…??

Ha Ha golfbag ja det måste ju vara klockrent! Men då får man väl köpa rutiga byxor och Toffsar på skorna! grin.gif grin.gif

Sida 471 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA